دبیرکل جنبش النجباء عراق: سردار سلیمانی فرمانده‌ای بزرگ است

اکرم الکعبی در سخنانی گفت قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران، «سربازی برای اسلام و فرمانده‌ای بزرگ» است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی السومریه نیوز، اکرم الکعبی دبیر کل جنبش النجباء عراق با تاکید بر اینکه آمریکا قصد دارد عراق را به روش «تسلط غیر مستقیم» اشغال کند، با تمجید از سردار قاسم سلیمانی گفت: قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران، «سربازی برای اسلام و فرمانده‌ای بزرگ» است.

دبیر کل جنبش النجباء، یکی از گروههای بسیج مردمی عراق گفت: آمریکا قصد دارد عراق را به روش «تسلط غیر مستقیم» اشغال کند. همچنین این کشور در حال برنامه ریزی برای تشکیل سازمانی مانند نیروهای سوریه دمکراتیک در این کشور (عراق) است.

الکعبی، قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران را «سربازی برای اسلام و فرمانده‌ای بزرگ» توصیف کرد.

الکعبی در بیانیه ای که یک نسخه از آن به پایگاه السومریه نیوز ارسال شده است، گفت: توطئه های شرم آوری در منطقه برای تحقق اهداف سه گانه شر در جهان؛ یعنی آمریکا، انگلیس و اسرائیل در حال آماده سازی است. 

او افزود: بسیج مردمی، با تمام وجود عراق را آزاد کرده است و تاریخ این دستاورد را با طلا خواهد نوشت. مقاومت اسلامی جنبش النجبا، با تشکیل گروهی در کنار برادران شیعه و سنی (در مقابله با گروههای تروریستی) در حال کارزار است. وی گفت: هرگونه اتهام زنی به بسیج مردمی، به منزله هدف قرار دادن نیروهایی است که با تغییر معادله، به طرح داعش پایان دادند و فرصت را از حامیان این گروه تروریستی گرفتند.

الکعبی با تشکر و قدردانی فراوان از حمایت مسئولان جمهوری اسلامی و مردم این کشور از ملت عراق و سوریه تصریح کرد: مستشاران ایرانی نقش بزرگ و منحصر به فردی در مقابله با حملات وحشیانه و رویارویی با طرح های وحشیانه آمریکا در منطقه ایفا کردند. همچنین قاسم سلیمانی، سربازی برای اسلام و فرمانده‌ای بزرگ است.  

الکعبی تاکید کرد: نیروهای عراقی امروز قادر هستند امنیت در عراق را برقرار کنند و تروریسم را در این کشور از بین ببرند و نیازی به حضور مستشاران خرابکار آمریکایی نیست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ما همچنان تا به امروز منتظر تصمیم فرمانده کل نیروهای مسلح برای آزادسازی تلعفر هستیم.

 

انتهای پیام/

 

قدردانی دبیرکل جنبش النجباء  از حمایت ایران از عراق و سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار