ادعای جولیانی: ایران بزرگترین تهدید برای آمریکاست / تغییر حکومت در ایران راهکار نظامی ندارد

شهردار سابق نیویورک مدعی شد تهدید ایران برای آمریکا بسیار بیشتر از کره شمالی است.

ادعای جولیانی: ایران بزرگترین تهدید برای آمریکاست / تغییر حکومت در ایران راهکار نظامی نداردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی استار؛ «رودی جولیانی»، شهردار سابق نیویورک و مشاور رئیس جمهور آمریکا، در سخنانی مدعی شد ایران هم‌اکنون تهدیدی به مراتب بالاتر از «کیم جونگ اون» و یا «ولادیمیر پوتین» برای آمریکا به حساب می‌آید.

جولیانی به عنوان یک چهره شناخته شده ضد ایرانی، در ادامه اظهاراتش مدعی شد: «ایران بزرگترین و بدترین دشمن آمریکا است. این کشور یک خطر بزرگ در سراسر جهان به حساب می‌آید. خطر بلند مدت آمریکا، ایران است.»

جولیانی همچنین مدعی شد: ایران در مقایسه با کره شمالی هم تهدید بزرگتری به حساب می‌آید. آنها به دنبال توسعه امپراتوری خود هستند؛ اما کره شمالی محدود به یک قلمرو است. در ایران فناوری‌های برتری نسبت به کره شمالی وجود دارد. درمورد کره شمالی می‌دانیم که با کیم جونگ اون طرف حساب هستیم و به کمک چین برای مهار وی امید زیادی بسته‌ایم؛ اما درمورد ایران اینطور نیست.

جولیانی که درجریان حملات 11 سپتامبر شهردار نیویورک بود، اذعان کرد: تغییر حکومت در ایران راهکار نظامی ندارد. این موضوع فقط با یک شورش داخلی محقق می‌شود و تنها کاری که آمریکا می‌تواند انجام دهد، اعمال تحریم‌های اقتصادی بیشتر علیه ایران است تا نارضایتی مردم بیشتر شود. تغییر حکومت در ایران نیازمند اقدامی از داخل این کشور است. دولت‌ها چگونه در شوروی سابق، لهستان و یا جمهوری چک تغییر کردند؟ هیچکدام به کمک ارتش محقق نشد. این مردم بودند که در نهایت قیام کردند و قدرت هیچ ارتشی نمی‌توانست با آنها برابری کند.

جولیانی یکی از مخالفان توافق هسته‌ای ایران است و تاکید دارد باتوجه به اینکه سه چهارم از مبادلات بانکی جهان از طریق بانک‌های آمریکا انجام می‌شود، این بهترین فرصت است تا آمریکا با تحریم بانکی ایران مانع از پیشرفت اقتصادی این کشور شد. وی در اوایل ماه میلادی جاری نیز در کنفرانس گروهک تروریستی منافقین که در پاریس برگزار شد، شرکت کرد. 

انتهای پیام/

حمایت شهردار سابق نیویورک از جریان فتنه در ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۹:۳۳ ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
راه کارنظامی جواب نمیده با احترام و غلط کردن شما همه چیز درست میشه .تعظیم کنید به احترام ملت ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
خدا رو شکر که آمریکا از ایران می ترسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۲۶ تير ۱۳۹۶
راهکار نظامی نداره یا عرضه جنگیدن ندارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۲۶ تير ۱۳۹۶
خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۵ تير ۱۳۹۶
جولیانی از قول بهشتی که درود خدا و فرشتگان خدا نثار روحش باد به تو و سایر دشمنان آمریکایی می گویم از ایران عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۲۵ تير ۱۳۹۶
این شهردارنیویورک مخش هنگ کرده نمیدونه چی بگه اینم مثل برخی دولت نامردای امریکاازته معده اش یه چیزی میگه اخه بگو احمق این همه سال ما تو تحریم بودیم یک نفر از مردم گل ایران ما صداشون درنیومدتازه روزبه روز ماه به ماه سال به سال به پیشرفتهای صنعتی بزرگی درحوزه های مختلف صنعتی اقتصادی دست پیداکردیم بازهم داری تو وامثال بدبخت تو زرزرمفت میزنی توبااون رییس جمهوردیوونه ات و اون مجلس سنای کفتارانت تودنیا تابلو شدین دیگه فاضلاب هم هیچ کشوری بارتون نمی کند
Germany
کوروش
۱۶:۲۷ ۲۵ تير ۱۳۹۶
دولت ایالات متحده تروریستی امریکا تصور نموده اند که خیلی نیرومند هستند و هر کاری بخواهند با هر کشوری می توانند انجام دهند . اما این را نمیدانند که در ایران سناریو هایی برای تغییر ساختار نظام سیاسی ایالات متحده و همچنین فرو پاشی اتحاد ایالتها در امریکا از یکدیگر وجود دارد و همچنین فیلمنامه هایی از جمله {اصلاح امریکا} اماده تبدیل به فیلم سینمایی برای نشان دادن این تحولات در امریکا اماده است که در صورت گزافه گویی امریکاییها تبدیل فیلم شود تا انها را سر جای خود بنشاند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۲۵ تير ۱۳۹۶
پیرمرد اخر عمری باید به فکر عزرائیل باشی صدای گلنگ گورت داره میاد چه کار به ایران داری
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۰۷ ۲۵ تير ۱۳۹۶
ترس از ایران عزیز داشته باشید که رجز خانی پیر بیش نیستین
ناله های شغال یرای شیر است
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد مصطفوی
۱۵:۰۷ ۲۵ تير ۱۳۹۶
آخه مال این حرفا نیستید گاوچرونا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۱۱ ۲۵ تير ۱۳۹۶
واینک کچل هم نظر داد ........ مسخره های رده خارج فقط میان یه چرتی میگن که مثلا ما هم هستیم ....... بی بته ای نفهم وحشی انگلیس بیکار بود این جنگل نشین های وحشی رو وارد تمدن کنه اصلا میدونن تمدن با کدوم ن نوشته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۵ تير ۱۳۹۶
راهکار نظامی نداره یا عرضه جنگیدن ندارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۵ تير ۱۳۹۶
بعضیا میگن اگر مرگ بر اسراییل نگیم همه چیز درست میشه... در حالی که نظرات این فرد ) نشون میده که وجود یک کشور مستقل به خودی خود عامل دشمنی آمریکا میتونه باشه. امروز این شعار میذاریم کنار فردا باید استقلالمونو تقدیم کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۰:۴۹ ۲۵ تير ۱۳۹۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۵ تير ۱۳۹۶
متاسفانه چند وقت پیش روزنامه ای زده بود حسن روحانی دولت اشتی ملی ایجاد کند؟ یعنی چی؟ باید این روزنامه و مویسنده اون را از لنگ اویزون کرد تا توضیح بدن کی با کی قهره و ما مگه سوریه و عراق و یمنیم که دولت اشتی ملی رو بر زبان میاری؟ این افراد میخوان ما به همون سمت بریم و اینا تز منافقان هم خطرناکترند
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۰۹:۵۶ ۲۵ تير ۱۳۹۶
تمام اين مزدوراني كه در امريكا دم از خطر ايران ميزنند و آنرا برا ي افكار عمومي دنيا بزرگ ميكنند در اصل اسراييلي و وابسته به سازمان اپك در امريكا هستند با نفوذ اين سازمان به قدرت ميرسند حال موقع استفاده از آنها است كه عليه ايران رجزخواني كنند چون اسراييل خواب راحت از ايران ندارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۵ تير ۱۳۹۶
الان نوبت اقتصادیه نه نظامی جنگ اقتصادیم فقط با مخترعین انجام میشه نه توپ و تانک
-
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۵ تير ۱۳۹۶
دیگه موند مسئول فاضلاب شهری امریکا هم نظر بده خخخخخخخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار