ایلام؛

آغاز ساخت ۲ مرکز جامع سلامت در هلیلان

عملیات اجرایی ساخت ۲ مرکز جامع سلامت در بخش هلیلان از توابع شهرستان چرداول آغاز شد.

آغاز ساخت ۲ مرکز جامع سلامت در هلیلان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،رئیس شبکه بهداشت و درمان چرداول در مراسم کلنگ زنی این ۲ مرکز گفت: در راستای اجرای برنامه های طرح تحول سلامت و تمرکز خدمات بهداشتی و درمانی ساخت این مراکز در شهر توحید و روستای پیازآباد زردلان در دستور کار قرار گرفته است.


امین فلاحی بیان کرد: برای ساخت این دو مرکز جامع سلامت بهداشتی و درمانی ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده و برای هر کدام از این مراکز در زیربنای ۵۴۰ متری ساخته می شوند.


رئیس شبکه بهداشت و درمان چرداول اظهارکرد: شهر توحید مرکز بخش هلیلان و همچنین روستای پیازآباد مرکز دهستان محروم زردلان هم اکنون فاقد هر گونه مرکز بهداشتی و درمانی هستند که با عنایت ویژه دولت و تلاش مدیران استانی و شهرستانی بزودی صاحب مرکز جامع سلامت مجهز خواهند شد.


فلاحی افزود: شهر توحید بواسطه موقعیت جغرافیایی اش پذیرای مردم بخش هلیلان و روستاهای اطراف و حتی روستاهای استان های لرستان و کرمانشاه برای ارائه خدمات است و بهره برداری از این مرکز می تواند خدمات گسترده و مناسبی به مردم ارائه دهد.


وی عنوان کرد: دهستان محروم زردلان نیز بدلیل بعد مسافت با مرکز بخش و شهرستان نیاز مبرم به چنین مرکزی داشت که ساخت این مرکز جامع سلامت باعث بهره مندی اهالی بیش از ۲۹ روستا از خدمات بهداشتی و درمانی خواهد شد و مشکلات عدیده مردم این منطقه با دسترسی به خدمات مطلوب درمانی بر طرف خواهد شد.

انتهای پیام/ د


گسترش خدمات بهداشت و درمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.