پیروانی:

استقلال و تراکتور با ما همکاری نکردند/ مجبوریم با 14 بازیکن در مسابقات مقدماتی آسیا شرکت کنیم

سرمربی تیم فوتبال امید گفت: شرایط باشگاه ها را درک می کنم اما شرایط تیم فوتبال امید بی اهمیت نیست.

امیرحسین پیروانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مخالفت باشگاه استقلال با حضور مجید حسینی و امیدنور افکن در اردوی تیم فوتبال امید بیان کرد: صبح امروز( یک شنبه) به قرقیزستان رسیدیم کارمان را پیگیری می کنیم. در حال حاضر 19 بازیکن دراختیار داریم که از این نفرات، سه نفر دروازه بان و 2 بازیکن هم آسیب دیده هستند. در واقع تیم فوتبال امید با 14 بازیکن به بیشکک آمده است.

او ادامه داد: تیم امید دفاع وسط تخصصی ندارد و مجبوریم از بازیکنان متخصص بازی در دفاع چپ و هافبک دفاعی در این پست استفاده کنیم. از طرفی با توجه به اینکه قرار است تیم ما با نفرات زیر 20 سال به مصاف تیم های زیر 23 سال برود، سختی کارمان افزایش می یابد.

پیروانی ادامه داد: در روز اول تشکیل اردوی تیم فوتبال امید، مسئولان به ما قول دادند که می توانیم از تمام پتانسیلمان استفاده کنیم اما در حال حاضر شرایط سختی داریم. هماهنگی های لازم برای حضور تمام بازیکنان در قرقیزستان انجام نشده و در کنار بازیکنان استقلال، 2 بازیکن تراکتورسازی هم با تیم فوتبال امید به این کشور نیامدند. علی طاهران از آغاز تمرینات ما در اردو حاضر نشد و عارف آغاسی هم 2 شب قبل از اعزام، اردوی تیم امید را ترک کرد.

سرمربی تیم فوتبال امید در پایان خاطر نشان کرد: شرایط تیم های استقلال و تراکتورسازی را درک می کنم اما بازی های ملی هم شرایط خاص خودش را دارد.

انتهای پیام/

پیروانی: تیم امید دفاع وسط تخصصی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار