فرمانده پلیس راهنمایی رانندگی استان سمنان:

واژگونی بیشترین حوادث رانندگی جاده‌ای استان سمنان را به خود اختصاص می‌دهد

سرهنگ بزرگی گفت: استان سمنان سالانه میزبان میلیون‌ها زائر رضوی است که به دلیل کویری بودن جاده با مشکل خواب‌آلودگی و حوادث روبرو می‌شوند.

واژگونی بیشترین حوادث رانندگی جاده‌ای استان سمنان را به خود اختصاص می‌دهدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ بزرگی فرمانده پلیس راهنمایی رانندگی استان سمنان در نشست کارگروه گردشگری اتاق بازرگانی استان گفت: یکی از راه‌های جذب گردشگر در استان ایجاد جاذبه درراه‌ها برای تأمین امنیت خودروهای عبوری است و این استان سالانه میزبان میلیون‌ها زائر رضوی است که به دلیل کویری بودن جاده با مشکل خواب‌آلودگی و حوادث روبرو می‌شوند لذا باید درراه‌های استان جاذبه‌های بصری ایجاد شود.

وی بابیان اینکه واژگونی بیشترین حوادث رانندگی جاده‌ای استان سمنان را به خود اختصاص می‌دهد، افزود: باید سعی کنیم تا استان را به دلیل جاذبه‌های فراوان گردشگری از معبر، به مقصدی برای گردشگران بدل سازیم که در این راه ایمنی جاده‌ها، می‌تواند نقشی حیاتی داشته باشد.

فرمانده راهنمایی و رانندگی استان سمنان در ادامه به نقش پلیس در جذب گردشگر اشاره کرد و گفت: ناجا آمادگی دارد تا در راستای گسترش گردشگری تعامل لازم را با دستگاه‌های ذی‌ربط داشته باشد.

انتهای پیام / گ

جاده‌های استان سمنان نیازمند ایجاد جاذبه بصری هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار