سردار آسودی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

آمریکایی‌ها عادت به یاوه‌گویی دارند/ پیروزی‌های جبهه مقاومت استکبار را خشمگین کرده است

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکایی‌ها عادت به یاوه گویی داشته و پیروزی‌های مقاومت استکبار را خشمگین کرده است.

آمریکایی‌ها عادت به یاوه‌گویی دارند/ پیروزی‌های جبهه مقاومت استکبار را خشمگین کرده استسردار محمدعلی آسودی مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به یاوه‌گویی‌‌های مقامات آمریکایی علیه ایران، اظهار داشت: آمریکایی‌ها عادت به یاوه‌گویی داشته و پیروزی‌های جبهه مقاومت استکبار را خشمگین کرده است.

مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: در آمریکا زمانی که دولتی تغییر می‌کند، برای ابراز وجود و حمایت لابی صهیونیستی، اظهارات گستاخانه را  مطرح می‌کند.

وی با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت در عراق و سوریه تأکید کرد: غربی‌ها به این موضوع اذعان دارند که پیروزی‌های جبهه مقاومت در عراق و سوریه با مشاوره‌های جمهوری اسلامی ایران محقق شده است.

سردار آسودی در پایان با بیان اینکه آزادسازی موصل در عراق  کمتر از فتح خرمشهر نیست، خاطر نشان کرد: طبیعی است استکبار از این پیروزی‌ها خشمگین شده و نمی‌توانند  موفقیت‌های جبهه مقاومت را تحمل کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار