صیامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سهم‌خواهی از دولت مانند غده سرطانی عمل می‌کند

دبیرکل جبهه حامیان ولایت با بیان اینکه هرگونه سهم خواهی از رئیس جمهور مثل یک غده سرطانی عمل می‌کند، گفت: این امر ضربه مهلکی به دولت وارد می‌کند.

سهم‌خواهی از دولت یک غده سرطانی استدلاور صیامی دبیرکل جبهه حامیان ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه تعهد و تخصص در انتخاب وزرا باید جزو اولویت‌ها باشد، گفت: سهم‌خواهی از دولت موجب به حاشیه رفتن تعهد و تخصص می‌شود که این امر مانع خدمت‌گزاری افراد به جامعه و مردم است.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت با تأکید بر اینکه سهم خواهی گروه‌های سیاسی از دولت، کشور را در سال‌های آتی با مشکلات جدی مواجه می‌کند، اظهار داشت: سهم خواهی یک غده سرطانی است که می‌تواند ضربه مهلکی به دولت وارد کند.

وی جوان‌گرایی را یکی از شاخصه‌های مهم در انتخاب وزرا عنوان و یادآور شد: همان طور که رئیس جمهور قول داده بود باید جوان گرایی در کابینه صورت بگیرد زیرا جوان‌گرایی اولویت کشور است.

صیامی با تأکید بر اینکه وزرای پیشنهادی باید ولایت‌مدار و پایبند به آرمان‌های شهدا و ارزش‌های انقلاب باشند، اظهار داشت: مجلس باید سوابق و عملکرد وزرای پیشنهادی را بررسی کند تا برای آنها محرز شود که از ویژگی‌های فوق برخوردارند.

وی تصریح کرد: کسانی که قرار است وزیر شوند نباید در سوابق خود دارای افراط و تفریط باشند زیرا که این موضوع مانع خدمت به کشور می‌شود و رئیس جمهور هم باید افرادی را انتخاب کند که همواره از این ویژگی ها دوری کرده و هم گوش به فرمان ولی فقیه هستند.

انتهای پیام/

جوانگرایی در کابینه دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۱:۵۶ ۲۹ تير ۱۳۹۶
انشا... سری بعدی شما کاندید بشو //شاید رای اوردی
آخرین اخبار