سی‌ان‌ان: آمریکا احتمالا پس از بررسی‌های دولت ترامپ ، برجام را می‌پذیرد

یک مقام آمریکایی در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت ترامپ پس از بررسی‌ سیاست‌های دولتش در قبال ایران، احتمالا برجام را می‌پذیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، یک مقام آمریکایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری سی‌ان‌ان اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا احتمالا در حال حرکت به سمت ماندن در برجام، بعد از تکمیل بررسی‌های دولتش در قبال ایران است.

براساس گزارش رسانه‌های خبری، دولت ترامپ تا ساعاتی دیگر پایبندی ایران به توافق هسته‌ای با گروه 1+5 (برجام) را تأیید خواهد کرد.


این در حالیست که برخی رسانه‌ها پیشتر گزارش داده بودند که تأیید پایبندی ایران به برجام به معنی ماندن ترامپ در آن نیست و او بعد از انجام بررسی‌هایی که چند نهاد دولتش در حال انجام آن هستند، ممکن است رأی به خروج از توافق هسته‌ای ایران بدهد.

دولت ترامپ در ماه آوریل اعلام کرد به دولتش دستور داده با انجام بررسی‌هایی در خصوص ایران، تعیین کنند که پایبندی به برجام در راستای منافع آمریکا است یا خیر. وزیر خارجه آمریکا ماه آوریل در گزارش سه ماهه به کنگره اعلام کرد که ایران به مفاد توافق هسته‌ای پایبند بوده است. رسانه‌های آمریکایی زمان اعلام نتایج این بررسی‌ را اواخر تابستان اعلام کرده‌اند.

 

انتهای پیام/

 

مقام آمریکایی در مصاحبه با سی‌ان‌ان: ترامپ احتمالا برجام را می‌پذیرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۲۷ تير ۱۳۹۶
اینا همش فیلمشونه چرا از برجام خارج بشن هم هسته ای ما رو گرفتن هم به بهانه های مختلف دارن تحریممون میکنند
آخرین اخبار