علیزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

سازمان زیباسازی نمی‌تواند در همه مناطق تهران سرویس بهداشتی احداث کند

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: سازمان زیباسازی نمی تواند نسبت به احداث سرویس بهداشتی در همه محلات شهر تهران ورود داشته باشد.

عیسی علیزاده مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به موضوع کمبود سرویس بهداشتی در شهر تهران، اظهار داشت: متولی اصلی افزایش احداث سرویس بهداشتی عمومی مناطق 22 گانه هستند.

وی با بیان اینکه برای احداث سرویس بهداشتی در مناطق 22 گانه شهر تهران نسبت به شناسایی مکان مناسب اقداماتی صورت می گیرد، افزود: در بسیاری از مواقع برای احداث سرویس بهداشتی باید املاکی را تملک کنیم که همین موضوع زمان بر است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: سازمان زیباسازی شهر تهران در طراحی، احداث و همچنین بحث مالی و نقدینگی به مناطق 22 گانه کمک می کند اما سازمان نمی تواند نسبت به احداث سرویس بهداشتی برای همه محلات شهر تهران ورود کند.

علیزاده با بیان اینکه احداث سرویس بهداشتی دو بخش انجام می شود، تصریح کرد: اولین بخش در پارک ها و اماکن عمومی مانند مترو و میادین میوه و تره بار قرار دارد که نگهداری آن با مجموعه ها و سازمان های متولی است.

وی ادامه داد: بخش دیگری که سرویس بهداشتی در آنجا احداث می‌شود فضاهای شهری است که احداث این مکان ها متناسب با ارتقای کیفیت سیما و منظر شهر و همچنین مناسب بودن مکان طراحی می شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: قبول دارم که تعداد سرویس های بهداشتی در سطح شهر تهران کم است اما مناطق باید به این موضوع ورود کنند، چراکه هر ساله سازمان زیباسازی به همه مناطق کمک مالی می کند.

علیزاده یادآور شد: ساخت سرویس بهداشتی در اولویت برنامه های سازمان زیباسازی و مناطق 22 گانه شهر تهران قرار دارد.

انتهای پیام/

مناطق 22گانه متولی اصلی احداث سرویس بهداشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار