بجنورد؛

نسیم خراسان شمالی روزنامه شد

مدیرمسئول روزنامه نسیم خراسان شمالی گفت: پس از گذشت ۱۴ سال از انتشار هفته نامه نسیم خراسان شمالی، مجوز روزنامه برای آن صادر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ علی خادمی با بیان اینکه زمینه های انتشار روزنامه نسیم به زودی فراهم می شود، اظهار کرد: امیدواریم طی دو یا سه هفته آینده و قبل از ۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، انتشار روزانه این روزنامه آغاز شود.

وی از استاندار خراسان شمالی، مسئولان ومدیران دستگاه های اجرایی استان به ویژه مدیران واحدهای تولیدی و کارخانجات استان خواست تا با گرفتن اشتراک روزنامه های محلی و دادن آگهی های مورد نیاز دستگاه ها و واحدها به نشریات بومی و محلی استان زمینه تقویت نشریات محلی را فراهم کنند.

مدیر مسئول روزنامه نسیم خراسان شمالی از توجه ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به نشریات محلی و همچنین تلاش برای رشد کمی و کیفی نشریات و رسانه های استانی تشکر و قدردانی کرد و گفت: دیدگاه ها و نگاه مثبت مدیرکل فرهیخته  این اداره کل، به رغم مشکلات سخت اقتصادی به ما جسارت پیگیری تبدیل شدن هفته نامه به روزنامه را داد که امیدواریم به زودی شاهد انتشار روزنامه جدید این استان با نام «نسیم خراسان شمالی» و استمرار انتشار آن باشیم.

خادمی گفت: نشریات، مدیران مسئول و خبرنگاران عزیز و زحمتکش این استان به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان تلاش می کنند که خراسان شمالی در عرصه رسانه در سطح کشور جایگاه اصلی و واقعی خود را پیدا کند.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۹ درخواست مجوز پایگاه خبری، هفته نامه و ماهنامه در نوبت هیئت نظارت قرار دارند که در صورت تایید این درخواست ها، شمار رسانه های دارای مجوز این استان از ۲۲ رسانه به ۳۱ مورد افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/آ

هفته نامه نسیم بعد از 14 سال انتشار روزنامه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.