کنگره عظیم اربعین زمینه ساز ظهور منجی جهانی

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت:کنگره عظیم اربعین امروز به یک همایش فراشیعی و فرامرزی تبدیل شده که زمینه ساز ظهورمنجی جهان است.

کنگره عظیم اربعین زمینه ساز ظهور منجی جهانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سردار رمضان شعبانی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در جلسه قرارگاه اربعین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: امام حسین علیه السلام در همه جای جهان، مردم آزاده را مانند مغناطیس به سمت خود جذب می‌کند و این جاذبه و قدرت بسیج کنندگی درحقیقت زمینه را برای ظهور منجی عالم بشریت (عج) مهیا می‌کند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: از گذشته‌های دور عشق و گرایش به اهل بیت علیهم السلام در عمق وجود ایرانیان بوده و فرهنگ شهادت و ایستادن در برابر ظالمان و مستکبران و دفاع از مظلومان در دل و جان مریدان آل علی علیه السلام ریشه دوانده است.

وی ابراز داشت: ما شیعیان برای قرب الهی به اهل بیت و ائمه اطهار (ع) توسل می‌جوییم چرا که ایشان ارواح طیبه‌ای هستند که در نزد خدا درجه و مقام بسیار بالایی دارند و این افتخار بزرگی برای ماست که در خدمت آن‌ها و دوستدارانشان باشیم.

سردار شعبانی ادامه داد: تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی به وضوح بیانگر آنست که این حرکت ضد طاغوتی، امتداد خط سرخ حسینی و راه شهدای کربلا و از مصادیق کل یوم عاشورا و کل ارض کربلاست.

وی بیان کرد: یکی از مواردی که همواره مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده، ارائه یک تصویر زیبا و مثبت از پلیس در جامعه اسلامی است و بحمدالله اربعین این فرصت بی نظیر را برای ما فراهم کرد تا چهره مردمی و متدین نیروی انتظامی را بیش از گذشته به هموطنان و سایر برادران و خواهران دینی خود از سایر کشور‌ها نمایش دهیم.

این مقام مسئول یادآور شد: محرم و صفر بهانه شیرینی برای افزایش سطح کمی و کیفی ارتباط پلیس با اقشار مختلف جامعه است تا قدرت نرم نیروی انتظامی را به جهان نشان دهیم و الگوی درستی را از پلیس جامعه محور و اسلامی تعریف کنیم.

وی اظهار داشت: در قرآن کریم آمده است "والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا"؛ این آیه شریفه بیانگر آنست که اگر انسان در جهاد درون که جهاد اکبر است و همچنین در جهاد اصغرکه جهاد بیرونی است استمرار داشته باشد خداوند متعال در‌های هدایت خود را به روی او می‌گشاید.

سردار رمضانی گفت: سیستان و بلوچستان عرصه مجاهدت است و سربازان امام زمان (عج) را در این استان پهناور از مصادیق "والسابقون السابقون" دیدم که برای انجام کار خیر از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه امروز اربعین به یک همایش فراشیعی و فرامرزی تبدیل شده است افزود: خوشبختانه تدابیر و برنامه‌هایی که در چند سال گذشته در خصوص کنگره بزرگ اربعین انجام شد بازتاب بسیار خوبی در جهان داشته و سنت حسنه‌ای پایه گذاری شد که پرچم پرافتخار آن را نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآورده است.

سردار شعبانی بیان داشت: از دیدن کار مخلصانه کارکنان پلیس سیستان و بلوچستان در قرارگاه اربعین که به صورت شبانه روزی در خدمت زائران آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام هستند روحیه گرفتم و بدون اغراق این روز‌ها از روز‌های خوش ۳۷ سال پاسداری من بود.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا درپایان گفت:از مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی ناپذیر همرزمان خود در این استان حساس صمیمانه تشکر می‌کنم و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری هرچه بیشتر به شیعیان حسینی را مسئلت دارم.

انتهای پیام/پ

قرارگاه اربعین در خدمت زائران آقا اباعبدالله الحسین 

برچسب ها: سپاه ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار