بافرانی مطرح کرد؛

سکونت 8 درصد از جمعیت تهران در منطقه 21

شهردار منطقه 21 گفت: بر اساس آخرین سرشماری سال 95 هم اکنون 8 درصد از جمعیت شهر تهران در منطقه 21 ساکن هستند.

سکونت هشت درصد از شهروندان تهرانی در منطقه 21 به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمال بافرانی شهردار منطقه 21 در سیصد و شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، با اشاره به مسائل و مشکلات این منطقه اظهار داشت: بر اساس آخرین سرشماری سال 95 جمعیت این منطقه 186 هزار و 600 برآورد شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 8.7 درصد جمعیت شهر تهران در منطقه 21 ساکن هستند، افزود: بدون تردید برای راحتی این شهروندان برنامه‌ریزی‌های زیادی صورت گرفته، چرا که رفع نیاز شهروندان در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد.

شهردار منطقه 21 ادامه داد: این منطقه با استان البرز، شهرستان قدس،‌ شهریار همجواری دارد، به همین دلیل باید در راستای فراهم کردن شرایط مطلوب برای شهروندان این منطقه اقدامات اساسی صورت گیرد.

بافرانی با تاکید بر اینکه سرانه فضای سبز در منطقه 21، 48 متر مربع است، تصریح کرد: معتقدم که این مقدار فضای سبز پاسخگوی نیاز شهروندان است، اگرچه ما با فضای سبز بیشتر مخالف نیستیم اما به دلیل بحران آب همین مقدار فضای سبز را برای منطقه 21 کافی می‌دانیم.

شهردار منطقه 21 اضافه کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده منطقه 21 بعد از انقلاب اسلامی ایران توسعه یافته و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که ما آن را جزء مناطق ملی و فرامنطقه‌ای می‌دانیم.

بافرانی به ساخت و سازهای منطقه 21 اشاره کرد و گفت: 6 تقاطع بزرگ با کاربری فرامنطقه ای در منطقه 21 اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت چهارراه ایران خودرو نسبت به 40 سال گذشته تغییر یافته است، تصریح کرد: وضعیت ترافیکی این محدوده به دلیل انجام پروژه‌های عمرانی در حال حاضر شرایط مطلوبی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار