آقاجانی مطرح کرد؛

استقبال از رای‌دهی الکترونیکی در انتخابات نظام پزشکی/ نتایج انتخابات فردا اعلام می‌شود

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه 5 هزار و 176کاندید در انتخابات نظام پزشکی تایید صلاحیت شده اند از اعلام نتایج نهایی انتخابات در روز شنبه 31 تیرماه خبر داد.

تایید صلاحیت ۵۱۷۶ کاندید در انتخابات نظام پزشکی/سازمان نظام پزشکی باید کارا و در خدمت سلامت مردم باشدبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت در مراسم هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکیکه امروز در وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی بزرگترین سازمان غیر دولتی کشور است .

وی با بیان اینکه کد های شناسه در حال عبور است و استقبال خوبی از این دوره انتخابات شده است، مطرح کرد: نظام پزشکی باید قوی، کارا و در خدمت سلامت مردم باشد.

 برگزاری هفتمین انتخابات نظام پزشکی در 200 حوزه

محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت نیز در ادامه اظهار کرد: کار فشرده ای طی 2ماه اخیر انجام شده است و امروز شاهد برگزاری هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی در ۲۰۰ حوزه هستیم.

وی ادامه داد: به دلیل ترافیکی که در ساعات اولیه رای گیری با آن مواجه بودیم، بهتر است افراد با دریافت کد ۱۲ رقمی وارد سامانه شده و نسبت به رای دادن اقدام کنند.

آقاجانی با اشاره به اینکه انتخابات تا ساعت هشت شب ادامه دارد، تصریح کرد: 58حوزه ۱۷ نفره و ۱۴۲ حوزه ۱۱ نفره در حال جمع آوری آرا هستند.

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه 5هزار و 176کاندید در هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی تایید صلاحیت شده و تعدادی نیز انصراف داده اند، گفت: فردا نتایج نهایی انتخابات نظام پزشکی اعلام می شود؛ این رویداد گامی بزرگ در جامعه پزشکی است و امیدواریم بتوانیم در پیشبرد طرح تحول و سلامت مردم قدم بزرگی برداریم.

لزوم ارائه مستندات برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی

پیر حسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور نیز در ادامه مراسم هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی افزود: سلامت انتخابات با نظارت دقیق انجام می شود و در صورتی که شرکت کنندگان با هر موردی برخورد کردند، تخلف را به هیات مرکزی نظارت گزارش دهند تا پاسخگوی سوالات پیش آمده باشیم؛ بهتر است موارد را به صورت مستند ارائه کنید تا اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/

جزئیات برگزاری هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.