کرمان؛

دو قطبی کردن جامعه کار همیشگی دولت های مستکبر است

امام جمعه سیرجان با اشاره به اهداف شوم دشمنان گفت: 2 قطبی کردن جامعه و وارد کردن فشار بر مردم کار همیشگی دولت های مستکبر از جمله آمریکا است.

دو قطبی کردن جامعه کار همیشگی دولت های مستکبر استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سیرجان افزود: بهانه های هسته ای، حقوق بشر، بحث موشکی، حمله به سپاه و دیگر مسائل مطرح شده از سوی سردمداران آمریکا به خاطر نظام اسلامی و هدفشان هم براندازی این نظام است که به دلیل بصیرت ملت ایران تا کنون موفق نشده و راه به جایی نبرده اند.


وی ضمن قدردانی از 213 نماینده مجلس شورای اسلامی به دلیل تصویب طرح یک فوریتی مقابله با تحریم های جدید آمریکا اظهار کرد: امروز بصیرت ملت ما آنقدر بالا است که هر جریان، فرد یا طرحی که آمریکا از آن تمجید و تعریف کند مردم آن را به ضرر خود می دانند و با آن مقابله می کنند.


وی ادامه داد: مردم هر چه را که آمریکا با آن مخالفت می کند به نفع ملت و نظام اسلامی می دانند و به آن توجه می کنند که حمله به سپاه و اقتدار این نهاد مقدس از جمله این موارد است.


خطیب جمعه سیرجان بنای اختلاف افکنی و دشمنی را از برنامه های همیشگی آمریکا در رابطه با ملت ایران دانست و گفت: 2 قطبی کردن جامعه و وارد کردن فشار بر مردم با طرح برنامه های مختلف کار همیشگی دولت های مستکبر از جمله آمریکا است.


وی تصریح کرد: ما می دانیم توطئه های غرب علیه ایران اسلامی کارساز نیست و امیدواریم مردم با بصیرت همیشگی و تبعیت از رهبری نظام، راه مقابله با استکبار را ادامه دهند تا به پیروزی کامل و نابودی مستکبران برسیم.


وی همچنین ضمن محکوم کردن حمله به مسجد الاقصی و کشتار مردم و ممانعت از برگزاری نماز جمعه توسط رژیم صهیونیستی در این منطقه گفت: امیدواریم شاهد پیروزی مردم سوریه، یمن و بحرین علیه این حکام مستبد باشیم و این ملت های مظلوم بزودی از دست جلادان گرگ صفت نجات یابند.


حجت الاسلام حسینی با آرزوی موفقیت و تلاش بیشتر مسئولان برای خدمت به مردم قدرشناس ایران اسلامی افزود: در آستانه مراسم تحلیف و معرفی کابینه جدید دولت توسط ریاست جمهوری هستیم و امیدواریم آقای روحانی در انتخاب افراد اصلح برای کابینه جدید خود با شاخصه های تدین، پرکاری، خدمتگزاری، توانمندی، ادب و ولایی بودن و با هدف توجه به نامگذاری سال جاری توجه کافی داشته باشد و در این زمینه اقدام کند.


امام جمعه سیرجان با اشاره به مناسبت ها و تبریک دهه کرامت به پنجم مرداد ماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه به امامت مرحوم آیت الله طالقانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محراب گفت: نماز جمعه قرارگاه ایمان و تقوا و تبیین کننده حقایق است که ملت ایران توجه خاص به آن دارد و با حضورش در نمازهای جمعه دشمن را مایوس می کنند.


وی به هفته بهزیستی و حج هم اشاره کرد و با آرزوی برگزاری حجی خوب و دشمن شکن برای حجاج، سالروز عملیات مرصاد در پنجم مرداد سال 67 را مورد اشاره قرار داد و گفت: منافقین با حمایت آمریکا و صدام در این روز یک بار دیگر حمله نظامی علیه ما داشتند و می خواستند برای نظام اسلامی مشکل ایجاد کنند که با آمادگی نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی زمین گیر شدند و شکست خوردند.


امام جمعه سیرجان همچنین از حضور گسترده و پرشور مردم سیرجان در سه روز تشییع پیکر شهدای گمنام قدردانی و تشکر کرد و یاد و خاطره شهداء را تضمین کننده اقتدار همیشگی ملت ایران دانست.

 

انتهای پیام/س

 

هدف آمریکا براندازی نظام جمهوری اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار