سمنان;

ترافیک سنگین در جاده های استان سمنان

جانشین پلیس راه استان سمنان گفت : ترافیک در جاده مشهد - تهران و مسیرهای استان های شمالی به مرکز کشور در محدوده این استان سنگین و پر حجم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ محمد عباسی جانشین پلیس راه استان سمنان گفت : با پایان تعطیلات دو روزه ، موج برگشت مسافران شدت گرفته و علاوه بر جاده مشهد - تهران ، ترافیک در جاده های شهمیرزاد - سمنان ، چشمه علی - دامغان و شاهرود - آزاد شهر سنگین و پر حجم است.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این دو روز تعطیلات ، تصادف منجر به فوت در جاده های استان سمنان رخ نداده است ، از رانندگان درخواست کرد با رعایت نکان ایمنی ، سفری امن برای خود و دیگران رقم بزنند.

 

جانشین پلیس راه استان سمنان صحبت نکردن با تلفن همراه حین رانندگی ، بستن کمربند ، رعایت سرعت مطمئنه ، پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز، رعایت فاصله طولی و استراحت کافی بعد از هر دو ساعت رانندگی را ضروری عنوان کرد.


گفتنی است ، بیش از 660 کیلومتر محور اصلی تهران- مشهد در استان سمنان قرار دارد و در تعطیلات فصل های بهار و تابستان محورهای ارتباطی با استانهای شمالی نیز با ترافیک پرحجم مواجه هستند.


انتهای پیام / ه


آغاز برگشت مسافران با پایان تعطیلات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار