اراک؛

اعتراض مجدد کارگران شرکت آذرآب اراک/تجمع کارگران پشت درب استانداری مرکزی + عکس

کارگران شرکت آذرآب در اعتراض به تاخیر در پرداخت حقوق و مزایا‌ی خود پشت درب استانداری مرکزی تجمع کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ کارگران شرکت آذرآب بار دیگر به تاخیر در پرداخت حقوق و مزایای خود اعتراض کردند و این بار پشت درب استانداری مرکزی تجمع کردند.

اعتراض مجدد کارگران شرکت آذرآب اراک/تجمع کارگران پشت درب استانداری مرکزی


یک شنبه ۲۵ تیر ماه هم جمعی از کارگران شرکت صنایع آذرآب اراک در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق وانجام نشدن تعهدات از سوی کارفرما از میدان صنعت تا میدان شهدا اراک  راهپیمایی و در میدان شهدا تجمع کردند که با حضور فرماندار اراک و قول مساعد تجمع پایان یافت.

اواخر اردیبهشت ماه امسال هم جمعی از کارگران کارخانه آذر آب در اعتراض به دریافت نکردن ۳ ماه دستمزد خود، دست از کار کشیده و در میدان صنعت اراک تجمع کردند.

قول مسولان برای پیگیری مشکلات آذرآب

این در حالی است که سه شنبه هفته گذشته در تاریخ ۲۷ تیر ماه حاجی پور رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به اینکه مشکلات کارگران کارخانه آذرآب اراک در جلسات متعدد در حال پیگیریست گفت: بخشی از مطالبات کارگران در روز‌های آینده پرداخت می‌شود.

حاجی پور افزود: در صحبت با مدیر عامل آذرآب مقرر شد با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود و کمک‌هایی که مجموعه سازمان صنعت، معدن وتجارت و مجموعه وزارتخانه خواهد داشت ظرف روز‌های آینده با تزریق منابع مالی مقداری از مطالبات کارگران را از طریق کار فرما پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه جلسات متعدد برای پیگیری و رفع مشکل آذرآب برگزار شدافزود: در جلسه پیگیری مصوبات سال گذشته آذرآب قرار شد در جلسه‌ای با حضور مسولان وزارت کشور و سازمان امورمالیاتی و بانک‌های عامل نسبت به پیگیری مصوبات و تلاش‌ها در جهت حل مشکل کارگران و مجموعه آذرآب اقدام شود.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: در 20روز گذشته هم ۳ جلسه با مدیران آذرآب برگزار شده و شخصا در بازدید از این مجموعه از نزدیک درجریان مشکلات این کارخانه قرارگرفتم.

در تاریخ ۲۹ خردادماه امسال هم حمیدرضا حاجی‌پور رئیس صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از پرداخت باقیمانده معوقات کارگران آذرآب اراک با نخستین دریافتی این شرکت خبرداد.

حاجی‌پور گفت: بخشی از معوقات کارگری مجموعه آذرآب اراک پرداخت شده و در صحبت با معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی قرارشد با نخستین دریافتی از پالایشگاه اصفهان یا قرارداد‌های دیگرشرکت معوقات باقیمانده کارگران هم پرداخت شود.

شرکت صنایع آذرآب پیشرودر صنعت

صنایع آذرآب جزء پیشروان ساخت تجهیزات پروژه‌های پتروشیمی، پالایشگاه‌های نفت و گاز و سازنده بخش‌های مختلف کارخانجات سیمان و نیروگاه‌های برق در کشور است و تا کنون برج‌ها، تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی و نیروگاهی مختلف را برای صنایع و پتروشیمی‌های سراسر کشور و پروژه پارس جنوبی ساخته است.

شرکت آذرآب اراک از بزرگترین تولید کنندگان تجهیزات کارخانه سیمان، بویلر، مبدل‌های حراراتی، شیر‌های سرچاهی و انواع تجهیزات فولادی است.

انتهای پیام /ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.