صحبت‌های بازیکنان استقلال پس از ثبت قرارداد

بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز با حضور در هیئت فوتبال قرارداد‌های خود را به ثبت رسانند. صحبت‌های بازیکنان استقلال را در ذیل بخوانید.

صحبت‌های بازیکنان استقلال پس از ثبت قراردادبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز با حضور در هیئت فوتبال قرارداد های خود را به ثبت رسانند .مصاحبه های بازیکنان استقلال را در ذیل بخوانید.

 گزیده‌ای از صحبت های این بازیکن به شرح زیر است:

شجاعیان :خوشبختانه مشکلی به لحاظ مصدومیت ندارم 

هافبک تیم فوتبال استقلال پس از ثبت قرارداد خود در هیئت فوتبال اظهار داشت:خوشبختانه مشکلی به لحاظ مصدومیت ندارم و می‌توانم استقلال را در مصاف با صنعت نفت آبادان همراهی کنم.

او ادامه داد: جو حاکم بر استقلال دوستانه است و صمیمیت بازیکنان روز به روز باهم بیشتر می‌شود.

شجاعیان افزود: هرکجا که کادرفنی استقلال بگوید بازی می‌کنم.

 نورافکن: بازیکنان با تجربه زیادی در استقلال اضافه شده‌اند

 امید نورافکن بعد از عقد قرارداد با استقلال در هیئت فوتبال گفت: دوساله با استقلال قرارداد بستم. امسال شرایط‌مان خیلی خوب است. در ارمنستان اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و به سختی تمرین کردیم. می‌خواهیم هفته‌های اول لیگ را با بیش‌ترین امتیاز پشت سر بگذاریم.

او افزود: ان‌شاالله در آبادان با کل بازیکنان در بازی شرکت می‌کنیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال بیان کرد: فکر می‌کنم بازیکنان با تجربه زیادی در استقلال اضافه شده‌اند اما مشکلی از لحاظ بازی کردن وجود نخواهد داشت.

 بیت سعید:مصدومیتی جزئی داشتم ولی مشکل نیست

حسن بیت سعید بعد از حضور در هیئت فوتبال اظهار داشت: قراردادم با استقلال دو ساله است و قرار است با شماه 7 برای استقلال به میدان بروم.

او ادامه داد:مصدومیتی جزئی داشتم ولی مشکل نیست و از امروز تمریناتم را شروع می کنم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال افزود:امسال استقلال یکی از بهترین سال‌های خود را سپری خواهد کرد چراکه از نظر فنی و صداقت بین بازیکنان شرایط خیلی خوبی دارم.بازی سختی با صنعت نفت آبادان داریم و باید با گرمی هوا هم مبارزه کنیم ولی با توجه به داشته‌های‌مان می‌توانیم پیروز از میدان خارج شویم.

  غفوری: قول می‌دهم در بازی‌هایی که هستم مثمرثمر باشم

وریا غفوری بعد از ثبت قراردادش با استقلال در هیئت فوتبال بیان کرد: اردوی خوبی داشتیم و تیم شرایط خوبی دارد. به آمادگی ۱۰۰ درصد نرسیدیم ولی شرایط بدی هم نداریم. ان‌شاء‌الله دو، سه بازی اول را به خوبی انجام دهیم و امتیاز کامل بگیرم و در ادامه لیگ بتوانیم به آمادگی لازم برسیم و بازی‌ها را به خوبی برگزار کنیم.

او افزود:فصل گذشته مصدومیت‌ها کار دست من داد. من دو ماه به دلیل جراحی زانو نتوانستم بازی کنم. بعد از آن هم سه، چهار بار با کشیدگی از ناحیه همسترینگ، دو قلو پا و ... مواجه شدم.

مدافع تیم استقلال اظهار داشت: قول می‌دهم در بازی‌هایی که هستم مثمرثمر باشم و به وظیفه خودم عمل کنم. این قول را هم همین جا می‌دهم.

 کریمی: شماره ۸ برای جباری بود و دو سال آن را به امانت داشتم

یعقوب کریمی بعد از ثبت قراردادش در هیئت فوتبال گفت:قراردادم با استقلال یک ساله است. خدا را شکر بازیکنان خوبی به استقلال آمده‌اند. سال گذشته هم شرایط من بد نبود و شاید برخی بازی‌ها سرحال نبودم ولی امسال خیلی خوب بدنسازی کرده‌ایم و امیدوارم که بتوانم به استقلال کمک کنم.

او افزود:با آمدن منتظری و جباری که از قدیمی‌ها هستند، می‌توانیم سال خوبی داشته باشیم.

مدافع تیم استقلال بیان کرد:شماره ۸ مال جباری بود و دو سال دست من امانت بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار