کولیوند مطرح کرد؛

راه اندازى بیمارستان صحرایی در پایگاه قلعه مرغی تهران

سرپرست سازمان اورژانس کشور از نامه نگاری با قرارگاه ثارالله جهت راه اندازى بیمارستان صحرایی در پایگاه قلعه مرغی تهران خبر داد.

راه اندازى بیمارستان صحرایی در پایگاه قلعه مرغى در تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرحسین كوليوند سرپرست سازمان اورژانس کشور در مراسم رونمايی از ٢٠٠ دستگاه موتورلانس که امروز برگزار شد با اشاره به تحقق هدفی ديگر در حوزه سلامت به همت وزارت بهداشت، اظهار کرد: موتورلانس ها چندماهی است كه وارد كشور شده و در گمرك متوقف شده بود؛ با پيگيرى وزير بهداشت و اخذ  ٢ مصوبه از هيات مربوطه اين دستگاه ها آزاد شد؛ برای شهرهای بزرگ كشور ٤٠٠ موتورلانس ديگر نياز است.

وى ادامه داد: تهران اولين شهری است كه با تمام دنيا از لحاظ وجود موتورلانس قابل قياس است؛ تاكنون ٣٢ پايگاه هوايی اورژانس راه اندازى شده كه به جد به دنبال گسترش آن هستيم؛ از طرفی راه اندازى پايگاه های زيرزمينی نيز پيگيری می شود.

سرپرست سازمان اورژانس کشور افزود: مترو مكلف شده است تا علاوه بر دادن پايگاه  به چند بيمارستان تخصصی تروما در كشور نيز رمپ اختصاصی دهند.

وى  با اشاره به سازمان شدن اورژانس كشور مطرح کرد: اميدواريم با حمايت وزير بهداشت خدمات رفاهی به نيروهای اورژانس گسترش يابد.

سرپرست سازمان اورژانس كشور از نامه نگاری با مقام معظم رهبرى، قرارگاه ثارالله، پدافند غيرعامل وشوراى شهر به منظور بهره بردارى از پايگاه قلعه مرغی برای دسترسی همه جانبه و راه اندازى بيمارستان صحرايی در تهران خبر داد.

انتهای پیام/

 پايگاه های زيرزمينی اورژانس در کشور راه اندازی می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار