اعتبارات عمرانی شهرستان دشتی در حوزه تامین آب و مقابله با بحران کم‌آبی افزایش یافت

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس گفت: با توجه به تشدید خشکسالی‌ها و بحران کم‌آبی، برای مقابله با این بحران و تامین آب مورد نیاز شهرستان دشتی، اعتبارات این حوزه افزایش یافته است.

اعتبارات عمرانی شهرستان دشتی در حوزه تامین آب و مقابله با بحران کم‌آبی افزایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدکمال‌الدین شهریاری صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتی، با بیان اینکه توجه به مطالبات مردم در حوزه عمرانی و زیرساختی یکی از اولویت‌های تصویب بودجه 96 در مجلس بود اظهار داشت: مجلس در برنامه ششم و بودجه امسال رویکرد مثبتی به نفع بودجه استانها نشان داد و اعتبارات وزارتخانه‌ها را کاهش و سهم استانها را افزایش داد.

وی افزایش اعتبارات مناطق نفت‌خیز از 2 درصد به 3 درصد را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: افزایش اعتبارات سهم حوزه نفت، نقش مهمی در تحقق بودجه مورد نیاز استان بوشهر به ویژه شهرستان‌های دشتی و تنگستان داشته است که این مهم سبب افزایش 2 برابری اعتبارات عمرانی دشتی شده است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 5.1 درصد جمعیت کشور در استان بوشهر وجود دارد خاطر نشان کرد: با افزایش اعتبارات مناطق نفت‌خیز، بودجه عمرانی استان بوشهر افزایش قابل توجهی یافت به‌گونه‌ای که اعتبارات استانی بوشهر نسبت به کل جمعیت 25.4 درصد است و این در حالی است که 5.1 درصد جمعیت کشور در استان بوشهر قرار دارد.

شهریاری با قدردانی از استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر در افزایش اعتبارات دشتی در بودجه عمرانی امسال تصریح کرد: اعتبارات عمرانی شهرستان دشتی از افزایش قابل توجهی مواجه است به‌گونه‌ای که در میان 10 شهرستان استان بوشهر رتبه پنجم دارد.

وی، مقابله با بحران کم‌آبی را در اولویت اعتبارات دانست و تاکید کرد: بواسطه بحران آب در شهرستان دشتی، این حوزه در اولویت نخست تخصیص اعتبارات قرار دارد و نیاز مند توجه بیشتر است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از افزایش اعتبارات عمرانی شهرستان دشتی در حوزه تامین آب و مقابله با بحران کم‌آبی خبرداد و تصریح کرد: با توجه به تشدید خشکسالی‌ها و بحران کم‌آبی، برای مقابله با این بحران و تامین آب مورد نیاز شهرستان دشتی، اعتبارات این حوزه افزایش یافته است.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.