یاسوج؛

آسفالت۳ میلیون مترمربع معابر شهری یاسوج

معاون فنی و عمران شهرداری یاسوج گفت: سه میلیون مترمربع از معابر خاکی این شهر در چهار سال اخیر زیرسازی و آسفالت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ امین پناهی  در نشست مدیران حوزه فنی و عمران شهرداری یاسوج افزود: آسفالت این معابر از سال 92 در قالب طرح نهضت آسفالت آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.

وی اظهار داشت: برای آسفالت معابر شهری یاسوج در چهار سال اخیر 232 میلیارد ریال از محل درآمدهای شهرداری یاسوج سرمایه‌گذاری شده است.

معاون فنی و عمران شهرداری با بیان اینکه توسعه نهضت آسفالت ادامه خواهد داشت تا شهروندان از مزایای آن بهره‌مند شوند اظهار داشت: در اجرای این طرح هسته مرکزی شهر یاسوج با بهره‌گیری از آخرین استانداردهای روز آسفالت شده است.

پناهی ادامه داد: در همین راستا ورودی‌های شهر یاسوج نیز زیر پوشش طرح نهضت آسفالت قرار گرفته و به دلیل آمد و شد خودروها در ورودی‌ها، زیرسازی مطلوبی با بهره‌گیری از مشاوران خبره شده است.

معاون فنی و عمران شهرداری یاسوج گفت: یکی از نیازهای مهم و ضروری شهروندان تردد آسان، ایمن و کاهش بار ترافیکی در سطح شهر بوده که در اولویت سیاست‌های راهبردی نهضت آسفالت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرداری هیچ فرصتی را در مسیر عمران و آبادانی مناطق شهری یاسوج هدر نمی‌دهد افزود: اجرای طرح نهضت آسفالت مهمترین رویکرد شهرداری در پاسخگویی مطلوب به نیاز شهروندان است که با همکاری شهروندان فهیم محقق شده است.

انتهای پیام/ش

 در مناطق شهری یاسوج 130 هزار نفر سکونت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.