پورشیب: قدرت کاراته ایران را به دنیا اثبات کردیم

ملی پوش کاراته گفت: قدرت کاراته ایران را با کسب مدال های خوش رنگ مسابقات لهستان به دنیا اثبات کردیم.

ذبیح الله پورشیب در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: بعد از بازی های کشورهای اسلامی باکو به دلیل عملکرد ضعیف ملی پوشان، تیم ملی دچار حاشیه شد و خیلی از افراد کاراته را تمام شده می دانستند اما با همدلی و تلاش توانستیم عنوان قهرمانی مسابقات آسیایی قزاقستان و همچنین مدال های خوشرنگ رقابت های جهانی لهستان را کسب کنیم و قدرت کاراته ایران را به دنیا اثبات کنیم.


وی ادامه داد: در مسابقات لهستان 8 نفر برتر هر وزن حضور داشتند و کاراته کاهای ما توانستند با قدرت از سد قهرمانان جهان عبور کنند و به مرحله فینال برسند و مدال نقره و طلای این رقابت ها را کسب کنند.


پورشیب درمورد کسب مدال طلای این مسابقات گفت: آراگا کاپیتان تیم ژاپن، باهوش و کاملا حرفه‌ای است و بارها در مسابقات مختلف نتیجه را با اختلاف کم به این کاراته کا واگذار کرده بودم اما در این مسابقه توانستم با آنالیزی که کادر فنی انجام داده بود در مرحله فینال او را شکست دهم و مدال طلای این رقابت ها را کسب کنم.


کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان درباره عملکرد داوری در این دوره از مسابقات جهانی عنوان کرد: در مجموع عملکرد داوری خوب بود اما در دو، سه صحنه امتیاز لازم را به ملی پوشان ما ندادند و این موضوع باعث شد که طلای مسابقات به نشان نقره تغییر کند.


دارنده مدال طلای مسابقات جهانی افزود: کاراته ایران در چند سال اخیر در میادین مختلف نتیجه خوبی را کسب کرده است و ملی پوشان کشورمان می توانند در المپیک 2020 توکیو با حمایت مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش کسب مدال کنند.


ملی پوش کاراته کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: پتانسیل کاراته ایران بالا است و ملی پوشان در تمام رده های سنی این موضوع را اثبات کردند و به طور حتم در المپیک پیش رو کاراته از رشته های پر مدال و افتخارآفرین کاروان ایران خواهد بود.


انتهای پیام/


تاثیر داوری در تغییر رنگ مدال کاراته کاهای ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار