مهاباد؛

روحانیون در خط مقدم مبارزه با توطئه های دشمنان

حفظ صفوف اتحاد در مساجد توسط روحانیون ، ناکامی برای دشمنان ایران اسلامی را به دنبال دارد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: روحانیون زبان گویای دین اسلام برای مردم هستند و هریک در مسجد و منبر می توانند سد محکمی در برابر توطئه های دشمنان باشند.


حجت الاسلام عبدالله حسنلو در نشست هم اندیشی روحانیان شیعه و سنی در مسجد امام جعفر صادق(ع) اشنویه با اشاره به حملات همه جانبه دشمنان علیه ایران و مقدسات دینی افزود: تا زمانیکه علمای اسلامی به وظایف خود عمل کنند و مردم را در صفوف متحد و یکپارچه در مساجد نگه دارند به یقین دشمنان نمی توانند پیروز شوند.


وی بیان کرد: اقتدار نظام اسلامی ما که مبتنی بر وحدت، اتحاد و همدلی و قدرت دفاعی نیروهای مسلح است روز به روز دشمنان ایران را از هرگونه حرکات ضد این ملت مایوس خواهد کرد.


امام جمعه اشنویه نیز بر اهمیت وحدت و اخوت عقلانی از دیدگاه دین مبین اسلام تاکید کرد و افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری مسلمانان به وحدت و اتحاد نیاز دارند دشمنان در تبلیغات و حملات خود دین اسلام را هدف گرفته اند و برای آنان شیعه و سنی تفاوت ندارد.


ماموستا سید مصطفی خاتمی افزود: طبق گفته امام راحل و مقام معظم رهبری وحدت رمز موفقیت ماست و امروزه در کنار نفوذ فرهنگی نفوذ مذهبی نیز به راه افتاده که بلایی برای اسلام و مسلمانان است.


امام جمعه اشنویه اظهار کرد: شیعه انگلیسی یا سنی امریکایی هر دو مزدور دشمن و دشمنان اسلام و مسلمانان هستند که باید هوشیار باشیم و فریب سم‌پاشی های آنان را نخوریم.


سرهنگ علی حسینی فرمانده سپاه اشنویه نیز در این نشست بر حفط وحدت و همدلی و اتحاد بین مسلمانان تاکید کرد.
انتهای پیام/ع

 

روحانیون با حفظ وحدت و یکپارچگی در خط مقدم مقابله با توطئه های دشمنان ایستاده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.