زنجان؛

نمک خوراکی با جعل علامت استاندارد در بازار ابهر

رئیس استاندارد ابهر از شناسایی و کشف جعل علامت استاندارد در نمک خوراکی بسته‌بندی شده با نام تجاری "آوا" خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حاجی قربانی با اعلام این خبر افزود:همشهریان با مشاهده این محصول در بازار موضوع را به مسئولان اداره استاندارد اطلاع دهند.

وی اضافه کرد: با بازرسی از مراکز صنفی شهرستان ابهر، مقداری نمک خوراکی بسته بندی شده با نام تجاری "آوا" با درج علامت استاندارد شناسایی و پس از استعلام‌های انجام گرفته مشخص شد که فرآورده مذکور و مشخصات مندرج بر روی بسته‌بندی، تحت کنترل و نظارت اداره‌های استاندارد نبوده و تولید کننده این محصول بدون دریافت گواهی استاندارد، اقدام به جعل علامت استاندارد کرده است.
آقامحمدیان با بیان اینکه تولید و عرضه محصولات مشمول استاندارد اجباری بدون دریافت مجوز استاندارد ممنوع است، افزود: همشهریان می‌توانند با ارسال کد 10 رقمی مندرج در ذیل علامت استاندارد به شماره پیامکی 10001517 از صحت و اعتبار علامت استاندارد و اصالت محصول اطمینان حاصل کنند.
رئیس اداره استاندارد شهرستان ابهر از همشهریان خواست تا در صورت مشاهده فرآورده نمکی خوراکی با نام تجاری آوا و موارد مشابه مراتب را به اداره استاندارد استان زنجان یا شهرستان ابهر و یا از طریق تلفن گویای 1517 اداره کل استاندارد استان زنجان (سامانه رسیدگی به شکایات) اطلاع دهند.
انتهای پیام/ش
جعل علامت استاندارد بر روی محصولات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.