شهرکرد؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خط مقدم جبهه فرهنگی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خط مقدم جبهه فرهنگی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی نمایش قدرت معنوی نظامبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۱۲ مرداد سی و هفتمین سالروز تشکیل این نهاد انقلابی، با حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در این دیدار با بیان اهمیت وظایف و اثرگذاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: تقویت و نمایش قدرت معنوی نظام اسلامی از مهم‌ترین کارکرد‌ها و رویکرد‌های این نهاد مقدس انقلابی و مردمی است.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خط مقدم جبهه فرهنگی برای مقابله با تهدیدها، دسیسه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی و بدخواهان جمهوری اسلامی قرار دارد.

وی، صیانت و دفاع از انقلاب اسلامی، ترویج و انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و مبارزه با توطئه‌های فرهنگی دشمن را از مهمترین وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد.

نکونام، بسترسازی حضور مردم در صحنه‌های مختلف و ایجاد حلقه اتصال بین امت اسلامی و مسئولان نظام جمهوری اسلامی را از دیگر وظایف این نهاد انقلابی و مردمی برشمرد.

وی همچنین گفت: این شورا طی چهار دهه فعالیت در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی، حضوری فعال و مؤثر داشته و دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد سال ۱۳۵۹ با موافقت حضرت امام خمینی (ره) و به منظور هماهنگی و انسجام فعالیت‌های تبلیغی بین دستگاه‌ها و مراکز تبلیغی نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل شد که ریاست آن توسط مقام معظم رهبری تعیین می‌گردد. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طبق اساسنامه مصوب در مجلس شورای اسلامی؛ «نهادی است عمومی و غیردولتی که مسئولیت برنامه‌ریزی، هماهنگی، سیاست‌گذاری و نظارت و اجرای مراسم رسمی و مناسبات عمومی نظام جمهوری اسلامی را بر عهده دارد.»

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.