خانلرخانی:هدفمان کسب عنوان قهرمانی جهان است

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت: هدفمان کسب عنوان قهرمانی مسابقات جهانی است تا گام محکمی به سمت پارالمپیک توکیو برداریم.

پیام خانلرخانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: مسابقات جهانی پاراتکواندو اواخر مهرماه به میزبانی لندن برگزار می شود و به دنبال کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها هستیم تا برای نخستین بار تیم ملی ایران در سکوی نخست دنیا قرار بگیرد.

او ادامه داد: رشته پاراتکواندو در مسابقات مانند تکواندو به صورت تیمی نیست و هر کشوری می تواند در هر وزن 4 نماینده در رقابت ها داشته باشد و این موضوع کار ملی پوشان را برای کسب مدال طلا با مشکل مواجه می کند چراکه نفرات تیم ما محدودتر از سایر کشورها است.

خانلرخانی تصریح کرد: به ملی پوشانم مطمئن هستم که می توانند با تلاش و تعصب خود سکوهای جهانی را تسخیر کنند و گام محکمی برای پارالمپیک 2020 توکیو بردارند.

او افزود: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا ملی پوشان در استراحت به سر می برند و اردوی آمادگی تیم ملی از اواخر مردادماه با همان ترکیب قبلی در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود و تا زمان اعزام به مسابقات جهانی ملی پوشان در اردو به سر می برند.


سرمربی تیم ملی پاراتکواندو درمورد تغییر در ترکیب تیم عنوان کرد: تعداد افراد پاراتکواندو کار مانند تکواندو زیاد نیست و پیدا کردن نفرات جدید کار سختی است اما با این وجود توانستیم دو بازیکن جدید را به این دوره از اردوهای تیم ملی دعوت تا بتوانیم ترکیب تیم را نسبت به مسابقات قهرمانی آسیا تقویت کنیم.


خانلرخانی اظهار داشت: تیم های روسیه، ترکیه و جمهوری آذربایجان با 25 ورزشکار در مسابقات حاضر می شوند و شانس کسب مدال در این تیم ها زیاد است اما ما تلاش می کنیم با عملکرد خوب بتوانیم برای نخستین بار در سکوی قهرمانی جهان قرار بگیریم.


سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در پایان خاطر نشان کرد: بعد از جهانی لندن، مسابقات آیواز پرتغال را در آذرماه پیش رو داریم و امیدوارم با مدال های جهانی راهی این رقابت ها شویم.


انتهای پیام/


مسابقات قهرمانی جهان، سکوی پرتاب به پارالمپیک 2020 توکیو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار