شیراز؛

فاز اول منطقه ویژه اقتصادی جهرم افتتاح می شود

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: فاز اول منطقه ویژه اقتصادی جهرم تا پایان امسال افتتاح می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ منصور معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی جهرم به فراهم شدن زیر ساخت های منطقه ویژه اقتصادی در جهرم اشاره و اظهار کرد: فاز اول منطقه ویژه اقتصادی جهرم با حمایت های دولت و نماینده جهرم در کمتر از یک سال اجرایی شده است.


وی افزود: فاز اول منطقه ویژه اقتصادی جهرم تا پایان امسال افتتاح می شود.

مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تصریح کرد: فاز اول این منطقه در زمینی به مساحت نزدیک به ۷۰ هکتار تا پایان امسال در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

معظمی با بیان اینکه این سازمان آماده مشارکت با بخش خصوصی است ادامه داد: سازمان گسترش در کشور سه منطقه ویژه اقتصادی جهرم، کرج و گرمسار دارد که هر سه منطقه فعال هستند.

منطقه‌ ویژه‌ اقتصادی جهرم در زمینی به مساحت نزدیک به ۳۴۰ هکتار زیر نظر سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در حال آماده ‌سازی بوده و طرح های در دست اجرا برای فراهم ‌آوردن بسترهای مناسب ایجاد صنایع در آن ایجاد سایت انبارها و ساخت انبارهای سرپوشیده، ایجاد منطقه‌ استراحتگاهی (پارکینگ ماشین ‌آلات سبک و سنگین، مسجد و رستوران )، ساخت ساختمان‌ های آتش ‌نشانی، اورژانس، محیط زیست، ادارای و گمرکی و ساخت پد بالگرد است.

انتهای پیام/ن

بازدید منصور معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از فاز اول منطقه ویژه اقتصادی جهرم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار