پربازدیدهای سرویس علمی پزشکی؛

مرموزترین عامل سرطان در کمین زنان سالمند/ دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور 96/بوق قطار اورژانس ریلی به صدا در می‌آید/اصلی‌ ترین قربانیان سکته قلبی در کشور

 به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

 

رابطه عجیب «عفونت لثه» با «سرطان» در زنان سالمند!

عفونت ساده لثه ها درصورت نادیده گرفته شدن توسط خانم های سالمند می تواند آنها را در معرض ابتلا به مرگبارترین بیماری ها قرار دهد.

50 تا 60 ساله ها؛ قربانیان سکته های قلبی در کشور

رئیس بیمارستان قلب شهید رجایی درمان سکته‌های را تحول عظیمی در حوزه سلامت دانست و گفت: سکته‌های قلبی بیشتر در سن ۵۰ تا ۶۰ سال اتفاق می‌افتد.

آغاز ثبت نام دوره کاردانی و کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد


ثبت نام رشته های بدون آزمون در مقاطع کاردانی پیوسته و کارشناسی پیوسته نیمسال اول تحصیلی ۹۷-۹۶ دانشگاه آزاد از عصر امروز آغاز می شود.

اما و اگرهای وزیربهداشت برای کابینه دوازدهم


وزیر بهداشت به اخبار منتشر شده مبنی بر احتمال عدم حضورش در کابینه دوازدهم واکنش نشان داد.

کشنده ترین بیماری های دنیا

طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی دیابت ٰٰٰٰو بیماری قلبی جز کشنده ترین بیماری ها قرار دارد.

راه اندازی اورژانس‌های ریلی در مترو و راه آهن

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: اورژانس ریلی را به زودی با همکاری مترو و راه آهن راه اندازی می‌کنیم تا بتوانیم به بیماران سکته قلبی و مغزی خدمت‌رسانی کنیم.

جزئیات برگزاری آزمون دوره‌های توانمندسازی آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: بعد از برگزاری آزمون توانمندسازی نقاط ضعف و قوت ارزیابی شده و برای رفع آن‌ها اقدام می‌شود.

روند رو به رشد جراحی‌های زیبایی غیر ضروری دندان در کشور

رئیس انجمن دندانپزشکان عمومی ایران‌ با اشاره به اینکه ۲۵ هزار دندانپزشک در سراسر کشور فعالیت می کنند از روند رو به رشد جراحی‌های زیبایی غیر ضروری دندان خبر داد.

روشن بودن چشم انداز علوم پزشکی در دانشگاه آزاد


رئیس هیات موسس و هیات امنا گفت:امور مربوط به حوزه پزشکی به گونه ای است که اگر وقفه ای ایجاد شود، در شتاب علمی حوزه پزشکی دنیای امروز جا مانده و زحمات قبلی هدر می‌رود.

 

داروی گیاهی «ضد سینوزیتی» به بازار می‌آید

محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد فرآورده‌های گیاهی جهاد دانشگاهی استان اردبیل موفق به تولید داروی گیاهی ضد سینوزیتی شدند.

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۶ امروز منتشر می شود

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دفترچه انتخاب رشته کنکور ۹۶ امروز ۱۱ مرداد منتشر می شود.

دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری 96
بعد از سپری شدن قریب به یک ماه از برگزاری آزمون سراسری به تدریج راهنمای انتخاب رشته و مراحل بعدی برای ورود به دانشگاه در حال اجرا قرار گرفته است.

 

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار