سرمربی پانیونیوس: مکابی با خوش‌شانسی صعود کرد/ حاج‌صفی می‌تواند در چند پست بازی کند

سرمربی تیم پانیونیوس پس از شکست تیمش برابر مکابی رژیم صهیونیستی و حذف از لیگ اروپا گفت: تیم برتر از صعود باز ماند و تیم خوش شانس صعود کرد.

 

تبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،یم فوتبال پانیونیوس یونان شب گذشته در بازی برگشت مرحله سوم مقدماتی لیگ اروپا در خانه به مصاف مکابی رژیم صهیونیستی رفت و در حضور ثابت دو بازیکن ایرانی خود یعنی مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی، مانند بازی رفت یک بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

میخائیلیس گریگوریو، سرمربی تیم پانیونیو پس از این بازی حریف را تیمی خوش شانس توصیف کرد و گفت:تلاش زیادی کردیم. فکر می‌کنم تیم برتر صعود نکرد و در عوض تیم خوش شانس به مرحله بعد رفت. احساس من از دو مسابقه رفت و برگشت این است. به شاگردان خودم تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم این فصل ما در مسیر درستی هستیم؛ و حالا تمرکز ما روی لیگ خواهد بود تا با آمادگی آنجا به میدان برویم.

گریگوریو درباره بازی احسان حاج‌صفی در پست دفاع چپ هم گفت: پست اصلی حاج‌صفی دفاع چپ است. او می‌تواند از سمت چپ موقعیت‌هایی روی دروازه حریف خلق کند. پس از جدایی تاسولا (که به طور قرضی به رن فرانسه منتقل شده) این پست برای حاج‌صفی در نظر گرفته شد. حاج‌صفی می‌تواند از پس بازی در این پست برآید، البته او در پست‌های دیگر مانند هافبک دفاعی و مهاجم منطقه‌ای نیز می‌تواند بازی کند.

انتهای پیام/

گریگوریو:تیم برتر میدان بودیم ولی صعود نکردیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار