آیت الله‌امامی‌کاشانی در خطبه های نماز جمعه:

دشمنان نمی‌خواهند جوانان ما در ابعاد مختلف رشد داشته باشند/مسئولان برای حفظ کشور تسلیم دشمن نشوند

خطیب موقت نماز جمعه گفت: دشمنان برای آزمایش ماهواره‌بر سیمرغ سر و صدا به پا کردند زیرا نمی‌خواهند جوانان ما رشد داشته باشند.

دشمنان نمی‌خواهند جوانان ما در ابعاد مختلف رشد داشته باشندبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله محمد امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اظهار داشت: مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ رئیس جمهور مطالب متنوع و بسیار باارزش بیان فرمودند.

آیت الله امامی کاشانی ادامه داد: همان‌طور که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند دشمنان برای آزمایش ماهواره‌بر سیمرغ و کار علمی این فضاپیما سر و صدا به پا کردند و آنها نمی‌خواهند که جوانان ما در ابعاد مختلف رشد داشته باشند.

وی گفت: دشمنان می‌خواهند کشورهای اسلامی را زیر دست و پایشان له کرده و به مردم فشار بیاورند. آنها می‌خواهند فرهنگ و دین اسلامی را از ما بگیرند ولی با رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری تحول شگرفی در ملت ایران شکل گرفت و نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

خطیب موقت نماز جمعه با بیان اینکه امام راحل این دریای متلاطم را به حرکت درآورد، افزود: با توجه به اینکه ایران کشوری مرده به لحاظ تکنولوژی، علمی، سیاسی، فرهنگی بود، امام خمینی(ره) تحول بزرگی در ملت ایران ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه داشتن پست و مقام در جهت خدمت به مردم ایران افتخار است، افزود: این افتخار به این دلیل است که ایران کشوری اسلامی و مردمی فداکار و ایثارگر دارد و در همه صحنه‌ها حضور دارند.

آیت الله امامی کاشانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تأکید کرد: به خدا توکل کرده تا مشکلات شما حل شود. ایران کشوری است که اگر مقامی در آن مسئولیت داشته باشد باید خدمت به مردم را شاکر باشد.

خطیب موقت نماز جمعه ادامه داد: اگر نور الهی در ما وجود داشته باشد مشکلات حل شده و در برابر برخوردهای دشمن با شجاعت می‌توانیم ایستادگی کنیم.

آیت الله امامی کاشانی با بیان اینکه مسئولان در مسائل اقتصادی و فرهنگی اهتمام داشته باشند ادامه داد: مسئولان تسلیم دشمن نشوند، نفوذ دشمن را بفهمند که توجه به این موضوعات کشور را نگه می‌دارد و حفظ می‌کند.

وی با بیان اینکه نماز و روزه برای تقوا لازم بوده ولی کافی نیست، تأکید کرد: نماز شرط لازم بوده ولی به نور معرفت و الهی نیاز داریم، در روایات ما آمده که در آخرالزمان قومی می‌آید که بر دشمنان امروزی ما همچون داعش و جبهه النصره و همه ارازل و اوباش منطقه چیره می‌شوند. در ادامه این روایت تأکید می‌شود که دولت امام زمان(عج) در فارسی‌زبانان است و با آنها همراه باشید. با توجه به این روایت به نظر می‌رسد که زمینه ظهور امام عصر(عج) ‌کاملا پیداست.

آیت الله امامی کاشانی در پایان خاطرنشان کرد:‌ امیدواریم همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند حجاجی که عازم بیت‌الله‌الاحرام هستند از نظر فردی و اخلاقی در عزت، امنیت و رفاه کامل باشند.


انتهای پیام/

 

اهداف دشمنان نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۰ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
ممنون
United States of America
ناشناس
۰۰:۱۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
احسنت حرف حق را زدی آیت الله محمد امامی کاشانی .دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۴۱ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
خدا حفظتون کنه حاج اقا
آخرین اخبار