مومنی: لیست بازیکنان پرسپولیس را به AFC ارسال کردیم/تا 10 روز دیگر فرصت تغییر در لیست وجود دارد

عضو کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال گفت: لیست بازیکنان پرسپولیس را برای بازی با الاهلی عربستان را چند روز پیش به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردیم.

حامد مومنی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس لیست بازیکنان خود را برای بازی با الاهلی عربستان قبل از پایان مهلت قانونی به کمیته روابط بین الملل داده است و ما این لیست را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردیم. 

وی ادامه داد: اگر باشگاه پرسپولیس قصد تغییر در لیست بازیکنان خود را داشته باشد تا 7 روز قبل از بازی رفت برابر الاهلی عربستان امکان تغییر لیست خود را دارد اما بعد از آن نمی تواند بازیکنی به لیست اضافه کند. 

مومنی درباره مهلت باشگاه های بدهکار برای پرداخت بدهی های خود تصریح کرد: طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا تا 9 شهریور فرصت تسویه حساب بدهی های خود دارند و در صورت پرداخت نکردن بدهی های خود با محرومیت در این رقابتها مواجه می شوند. 

عضو کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بدهی های خود را تسویه حساب کنند تا با محرومیت مواجه نشوند. 

انتهای پیام/ 

زمان ارسال لیست بازیکنان پرسپولیس به AFC

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار