افشاردوست: دعوای غلامی و موسوی باید در همان محل اردو حل می شد/ کولاکوویچ تصمیم گرفت و ما احترام گذاشتیم

دبیر کل فدراسیون والیبال ایران گفت: بعد از پایان اردوی ترکیه و بازگشت تیم ملی والیبال به ایران برای بررسی دقیق موضوع غلامی و موسوی تشکیل جلسه می‌دهیم.

محمود افشاردوست در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره درگیری عادل غلامی و سید محمد موسوی، 2 ملی‌پوش كشورمان كه منجر به اخراج غلامی از اردوی تیم ملی شد، اظهار داشت: اتفاق رخ داده در تمرین آن روز تیم ملی یک مشاجره مختصر لفظی بود كه می‌شد به آن پرداخت نشود. این اتفاق در حضور اصحاب رسانه افتاد و این كار را كمی سخت و پیچیده كرد.

وی ادامه داد: این موضوع باید از طریق كولاكوویچ و خوش‌خبر در همان تمرین حل و فصل می شد. بهتر بود این اتفاق و اتفاقات این چنینی رخ ندهد اما این كه 2 بازیكن سر مسائل مختلف با هم بحث كنند امری چندان غیر طبیعی نیست. در اتفاقاتی شبیه به این سرمربی باید تصمیم‌گیری كند و كولاكوویچ هم تصمیمش را قبل از اینكه تشکیل كمیته انضباطی گرفت. فدراسیون هم به این تصمیم احترام گذاشت.

دبیر كل فدراسیون والیبال ایران درباره این موضوع كه اقدام فدراسیون در ادامه این موضوع چه خواهد بود، گفت: باید منتظر بمانیم تیم ملی از اردوی تركیه بازگردد و بعد از آن درباره این موضوع صبحت كنیم و بررسی كنیم چه باید كرد.حتما جلسه‌ای برگزار خواهد شد و داورزنی با كولاكوویچ صحبت خواهد كرد.

افشاردوست ادامه داد: عادل غلامی سال‌ها برای تیم ملی زحمت كشیده است و این زحمت بدون شک نادیده گرفته نمی‌شود. من اقدام عادل غلامی مبنی بر ترک كردن تمرین را به هیچ عنوان تایید نمی‌كنم و از بازیكنی مثل او انتظار چنین كاری را نداشتم. قطعا فشار و سختی تمرین روی این تصمیم بی‌تاثیر نبوده است.

وی خاطرنشان كرد: فدراسیون تلاش خواهد كرد تصمیمی بگیرد كه شان و منزلت، نظم و انضباط در تیم ملی زیر سوال نرود و زحمات ورزشكاران كشورمان هم نادیده گرفته نشود.  

انتهای پيام/

اظهارات دبیر فدراسیون والیبال درباره موضوع موسوی و غلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۹:۲۶ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
حالا تکلیف چیه
آخرین اخبار