اردبیل؛

صدور دستور جلب برای متهمان نزاع در مشگین‌شهر

دستور جلب برای متهمان نزاع در مشگین‌شهر صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل افزود: دستور جلب برای متهمان نزاع در میدان سبلان  مشگین‌شهر صادر شده و هم‌اکنون پرونده در حال رسیدگی است که امیدواریم هر چه سریع‌تر بتوانیم در این زمینه تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.

وی گفت: هیچگونه اغماض و چشم‌پوشی در ارتباط با کسانی که نظم و امنیت را بر هم می‌زنند در کار نخواهد بود و امیدواریم این موضوع مورد توجه واقع شود، چرا که برقراری نظم و تامین سلامتی در جامعه مهم‌ترین هدفی است که ما به دنبال داریم و برای تحقق این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل تصریح کرد: مسائل مربوط به نزاع و درگیری که متاسفانه در حال حاضر بیشترین پرونده‌های قضائی را به خود اختصاص می‌دهد ورود مستقیم دادستانی را می‌طلبد که در این موارد به طور جدی وارد شده و برخورد قانونی و مجازات را با متهمان مبنای کار قرار خواهیم داد.

عتباتی بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام یافته در حال حاضر فردی که در این نزاع مضروب شده در وضعیت عمومی مساعد و مناسبی به سر می‌برد.

وی تصریح کرد: از عموم مردم انتظار داریم صبر و شکیبایی را اولویت کاری خود قرار دهند تا بتوانیم تا حد امکان شاهد کاهش نزاع و درگیری و به ویژه نزاع‌های دسته‌جمعی در سطح استان باشیم.

 

انتهای پیام/ع

صدور دستور جلب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.