ولایتی در دیدار با اعضای جنبش حماس؛

تاکید رهبری انقلاب بر استمرار مبارزه از داخل فلسطین/ ایران در حد توانش به مردم فلسطین کمک کرده است

دبیر کل مجمع جهانی دیداری اسلامی گفت: مقام معظم رهبری همواره بر استمرار مبارزه در فلسطین به عنوان تنها راه نجات آن تأکید دارند. و

تاکید رهبری انقلاب بر استمرار مبارزه از داخل فلسطین/ ایران در حد توانش به مردم فلسطین کمک کرده استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر ولایتی در دیداری که عصر امروز با اعضای جنبش حماس در هتل انقلاب تهران داشت با تشکر از مبارزات این جنبش در برابر رژیم صهیونیستی گفت: به دلیل پیروزی‌های اخیر در انتخابات فلسطین که نیروهای مقاومت پیروز آن بوده‌اند، به شما تبریک می‌گوییم.

دبیر کل مجمع جهانی دیداری اسلامی با بیان این که موضع جمهوری اسلامی از زمان حضرت امام (ره) حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و از آغاز حرکت امام در جهت نجات کشور از استبداد و استعمار آغاز شده بود، بیان داشت: امام راحل کل منطقه را از خطر رژیم صهیونیستی بر حذر داشته بودند، امام بعد از انقلاب هم دفتر نمایندگی رژیم صهیونیستی را بستند و محل آن را به فلسطین انتقال دادند.

 وی با اشاره به این که امام در  سال 1961 اولین اعلامیه‌های خود را بر مبنای بر حذر داشتن ملت‌های مسلمان از رژیم صهیونیستی صادر کردند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره در استمرار مبارزه در فلسطین به عنوان تنها راه نجات آن تأکید دارند و جمهوری اسلامی ایران تا آن جا که توان داشته به مردم فلسطین کمک کرده است.

 ولایتی با تأکید بر این که اداره کردن غزه و  فلسطین در این شرایط کار آسانی نیست بیان داشت: اقدامات اسماعیل هنیه در این راه با جدیت همراه بوده است.

دبیر کل مجمع جهانی دیداری اسلامی در پایان به خاطر حضور حماس در مراسم تحلیف رئیس جمهور از آن ها تشکر به عمل آورد و آن را نشان دهنده روابط حماس و جمهوری اسلامی ایران بر شمرد.

انتهای پیام/

دیدار ولایتی با اعضای جنبش حماس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار