وزیر کشاورزی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان:

برای حضور مجدد در وزارت جهاد کشاورزی با بنده صحبت شده است/ لیست وزرا فردا معرفی می‌شود

حجتی در خصوص امکان ابقای خود در دولت گفت: آنچه که با بنده صحبت شده برای حضور در همین سمت است.

برای حضور مجدد در وزارت جهاد کشاورزی با بنده صحبت شده استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی عصر امروز در حاشیه مراسم ختم آیت الله مروارید، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان  مبنی بر اینکه شنیده شده شما در کابینه دوازدهم و در همین سمت قرار دارید، گفت: آنچه که با من صحبت شده این است که در این سمت باقی بمانم، ولی همچنان  باید منتظر تصمیم رئیس جمهور بمانیم.

 

وزیر جهاد کشاورزی درباره زمان معرفی کابینه دوازدهم ، گفت: طبق شنیده های ما فردا قرار است لیست وزرا معرفی شوند، اما خبر دقیق را دفتر رئیس جمهور باید اعلام کند.

  وی در پاسخ به اینکه آیا لیست معرفی شده از کابینه دوازدهم در رسانه ها  را پاسخ گوی مطالبات مردم می دانید، گفت: آنچه که رئیس جمهور معرفی می کند مورد تایید همه ما است و اینکه چه کسانی در کابینه دوازدهم هستند را من نمی دانم .

 حجتی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تاکنون  پیامی را از جانب رییس دولت اصلاحات به رییس جمهور انتقال داده‌اید، اظهار داشت: اگر قرار بر صحبت و پیامی باشد خود او اینکار را می‌کند و بنده تاکنون هیچ پیامی را از سوی وی به آقای روحانی انتقال نداده‌ام.

 

انتهای پیام/

ابقای حجتی در وزارت کشاروزی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار