ابراهیمی:علی حسینی 2 هفته دیگر به اردوی تیم ملی ملحق می شود/ در جریان تمرینات رستمی هستیم

مربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: سعید علی حسینی به دلیل انجام امور تحصیلی روزهای ابتدایی اردوی آماده سازی تهران را از دست داد.

اصغر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در مورد غیبت علی حسینی در مرحله دوم اردوی تیم ملی وزنه برداری اظهار داشت:سعید از آنجایی که درگیر ثبت نام دانشگاه در مقطع دکترا است از روزهای آخر اردوی تهران در تمرینات تیم ملی وزنه برداری حاضر می شود قرار است  در اردوی شمال هم شرکت کند.

او ادامه داد:او 2 روزی است که به تهران آمده و با کادر فنی تیم ملی وزنه برداری برنامه هایش را هماهنگ کرده است. در صورتی که وضعیت تحصیلی سعید به ثبات برسد دغدغه ای برای انجام دادن تمرینات ندارد و می تواند به صورت منسجم در اردوها شرکت کند. فکر می کنم علی حسینی از 2هفته دیگر به اردو بیاید.

مربی تیم ملی وزنه برداری درباره نفرات اعزامی به رقابت های داخل سالن آسیا گفت: ترکیبی از نفرات اصلی و جوان را به این رقابت ها اعزام می کنیم چرا که قصد داریم بیشتر چهره های مطرح را پیش از مسابقات جهانی به آمادگی برسانیم البته نفراتی مانند سهراب مرادی باید پیش از رقابت های آمریکا در تورنمنتی بین المللی شرکت می کردند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم سهراب را به ترکمنستان ببریم. امیدواریم در مسابقات داخل سالن ضمن کسب نتایجی خوب نفرات جوانمان را هم محک بزنیم.البته از آنجایی که شناخت خوبی روی مجید عسگری داریم نام او را در فهرست وزنه برداران ذخیره ای که قرار است به عشق آباد بروند جا دادیم تا در صورت نیاز از او استفاده کنیم.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: تا پیش از مسابقات داخل سالن تغییری در اردو نشینان وزنه برداری تیم ملی ایجاد نمی شود و با همین افراد تمریناتمان را پیگیری می کنیم البته اگر وزنه برداری آمادگی لازم را داشته باشد احتمال دارد برای مسابقات جهانی به اردو دعوت بشود.

او درباره آخرین وضعیت کیانوش رستمی گفت:تمرینات کیانوش زیر نظر برادرش برگزار می شود و البته کادر فنی تیم ملی وزنه برداری در جریان مراحل آماده سازی او قرار دارد و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.

ابراهیمی درباره بستری شدن محمد علی فلاحتی نژاد در بیمارستان اظهار داشت:متاسفانه این وزنه بردار با اخلاق که سابقه مربیگری در تیم ملی وزنه برداری را در کارنامه دارد به دلیل مشکل کلیوی در بیمارستان بستری شده و امیدوارم هر چه سریعتر سلامتی اش را بدست آورد.

انتهای پیام/

آرزوی سلامتی مربی تیم ملی وزنه برداری برای قهرمان اسبق جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار