ملی پوش بسکتبال بانوان: دریچه امید به روی بانوان بسکتبالیست باز شد

سارا اعتماد گفت: کسب مجوز حجاب برای بانوان بسکتبالیست می تواند اتفاقی نو باشد و این مسئله دریچه امیدی را بر همه باز کرده و ما نیز هدفمان را با قدرت دنبال می کنیم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از کسب مجوز حجاب بانوان از فدراسیون جهانی بسکتبال برای حضور در مسابقات بین المللی در نهایت اردوی تیم ملی بانوان  از هفته گذشته در تالار آزادی تهران پیگیری شد. در همین راستا گفتگویی را با یکی از بانوان بسکتبالیست انجام دادیم تا درباره نحوه برگزاری اردو از او سوالاتی را بپرسیم.

 

سارا اعتماد در مورد شرایط و اردوی تیم ملی به خبرنگار ما گفت:طبق هماهنگی های صورت گرفته نخستین اردوی  تیم ملی  در 4 روز متوالی برگزارشد و در این اردو همه بازیکنان و مربیان از انگیزه بالایی برخوردار بودند. معتقدم کسب مجوز حجاب  برای بانوان بسکتبالیست می تواند اتفاقی نو باشد و  این مسئله دریچه امیدی را بر همه باز کرده و ما نیز  هدفمان را با قدرت دنبال می کنیم.

ملی پوش بسکتبال: دریچه امید بر بانوان بسکتبالیست باز شد

 

 اعتماد ادامه داد:هنوز زمان اردوی دوم تیم ملی اعلام نشده  اما قرار است این اردوها هر 15 روز یک بار برای آمادگی بیشتر برگزار شود.هدفمان این است که  برای حضور در  مسابقات بین المللی با برنامه ریزی پیش برویم و به همین دلیل انجام اردوهای پی در پی می تواند کمک زیادی به بالا رفتن آمادگی ما کند.

او افزود: همچنین فدراسیون بسکتبال به دنبال برگزاری تورنمنت های برون مرزی است اما هنوز انجام این مسابقات قطعی نشده و ما در صدد آن هستیم تا با آمادگی بالا در هر زمان بتوانیم شرایط حضور در این رقابت ها را داشته باشیم.           

 

ملی پوش بسکتبال کشورمان درباره کمتر دیده شدن  اخبار بسکتبال بانوان در رسانه ها اظهار داشت:با توجه به  اینکه بسکتبال بانوان در مسابقات بین المللی تا به حال دیداری را انجام نداده در همین راستا اخبار بانوان آن طور که باید در رسانه پخش نمی شود و سطح انتظارات مردم نیز پایین است و هر فردی پیگیر اخبار بانوان نمی شود اما امیدوارم با شرایط جدیدی که از لحاظ مجوز اعلام شده از این پس نظاره گر اخبار بانوان بسکتبالیست نیز در رسانه ها باشیم.

ملی پوش بسکتبال: دریچه امید بر بانوان بسکتبالیست باز شد

 

اعتماد در مورد اینکه آیا برای هدایت تیم ملی بانوان حضور مربی ایرانی بهتر است یا خارجی، اظهار داشت: مجوزی که  صادر شده است این اجازه را به ما داده تا برای اولین بار پای در این رقابت ها بگذاریم بنابراین این موقعیت خوبی است تا همه بازیکنان و مربیان مورد ارزیابی قرار بگیرند .به طور حتم هادوی و  ملکیان مربیان بسیار خوبی هستند و  از نظر من توانایی بالایشان در مربیگری به طور حتم  موجبات موفقیت تیم را رقم می زند و معتقدم فدراسیون برنامه ریزی های خوبی برای تیم ملی خواهد داشت.

او درباره وضعیت خود گفت:جدا از حضور در اردو ها کار مربیگری را انجام می دهم اما زمانی که در بازی ها و اردو ها حاضر هستم تمام تمرکزم روی تمرینات است تا بتوانم از هر لحاظ در شرایط قابل قبول قرار بگیرم.

گفتنی است بانوان بسکتبالیست پس از کسب مجوز حجاب  بیشتر می توانند در تورنمنت های پیش رو  شرکت کنند و به نوعی خود را در این رقابت ها به اثبات برسانند و  روزی همانند بسکتبالیست های آقا نقش آفرینی و مقام  های گوناگونی را کسب کنند.

 

انتهای پیام/

اظهارت سارا اعتماد درباره وضعیت بانوان بسکتبالیست

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار