کرمان؛

بیانیه شورای هماهنگی به مناسبت روز خبرنگار

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت 17 مرداد ، روز خبرنگار بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، در دنیای امروز که دنیای تبادل پرسرعت اطلاعات است ، رسانه نه فقط مهم‌ترین وسیله برقراری ارتباط و رساندن اخبار و اطلاعات به اقصی نقاط جهان است، بلکه شکل دهنده به افکار عمومی و ایجاد کنندۀ روش و سبک زندگی در دنیای امروز است. و در این میان، خــبـر، زبان مشترک جهان، محصول آگاهی و خردورزی و جزء لاینفک رسانه‌ها، حامل پیام‌ها و اندیشه‌های روشن و حقایق به وقوع پیوسته در سطح ملی و بین‌المللی است.

بدون شک اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران و روزنامه نگاران چشم بینا ، زبان صادق و گویای مردم در عرصه اجتماع و تحولات سیاسی و بین‌المللی هستند که در شرایط کنونی جهان رسالتی بسیار خطیر و ارزشمند بالاخص در عرصه مقابله با جنگ رسانه ای دشمنان و بیگانگان به عهده دارند.

اکنون در آستانه فرارسیدن 17 مرداد "روز خبرنگار" شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهادت خبرنگار شهید (( محمود صارمی )) و دیگر شهدای عرصه خبر و رسانه از زحمات و تلاش های ارزشمند و تعامل مثبت و سازنده اصحاب رسانه و خبرنگاران با شورا و اهتمام ویژه آنان در انعکاس اخبار مراسم و مناسبت های ملی و بزرگداشت ایام ا... انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر به عمل آورده و بی تردید بزرگداشت مناسب و باشکوه ایام ا... انقلاب اسلامی و برگزاری مراسم و مناسبت های ملی و عمومی مرهون همراهی و همکاری صادقانه و صمیمانه اصحاب رسانه و خبرنگاران محترم در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی و انعکاس شایسته مراسم می باشد.

توفیق همگان را در خدمت به اسلام و مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می نماید.

انتهای پیام/ی

بیانیه شورای هماهنگی به مناسبت روز خبرنگار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار