کرمان؛

تشریح اقدامات پیاده راه توحید

شهردار منطقه یک شهر کرمان اقدامات انجام گرفته در راستای پیاده‌راه‌سازی میدان توحید را تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علی سعیدی با بیان این‌که طراحی این پروژه توسط شرکت مشاور «مزرا» انجام گرفت، گفت: تاکنون، چندین نشست پیاپی با کسبه‌ی میدان توحید درخصوص هماهنگی، مشارکت و همکاری کسبه برای اجرای این پروژه برگزار شده است.
وی برگزاری جلسات مکرر و جداگانه با مشاور طرح، شهردار کرمان، استاندار کرمان و مسئولان اداره‌کل میراث فرهنگی را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: هم‌چنین با مسئولان ادارت خدمت‌رسان ازجمله برق، آب و فاضلاب، گاز و مخابرات جلسات مکرری برگزار کردیم.
شهردار منطقه یک افزود: اطلاع‌رسانی به کسبه درخصوص دریافت مجوز و در صورت لزوم اقدام به حفاری برای انشعابات آب و سایر موارد تا موعد مقرر، صدور مجوز به ادارات خدمت‌رسان درخصوص انجام حفاری‌های لازم در میدان توحید، هماهنگی با معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری و پیگیری در خصوص اعمال محدوده‌ی ترافیکی در میدان توحید و معابر منتهی به میدان و هماهنگی با اداره‌کل میراث فرهنگی برای ارایه‌ی طرح و یکسان‌سازی درهای مغازه‌ها در میدان توحید از دیگر اقدامات در راستای اجرای پروژه‌ی پیاده‌راه‌سازی میدان توحید بود.
سعیدی با بیان این‌که معبر گلبازخان نیز در راستای پیاده‌راه‌سازی میدان توحید بازگشایی شد، گفت: در همین رابطه با مصوبه‌ی شورای ترافیک شهر کرمان، خیابان شهید تجلی به میدان توحید از ورودی خیابان گلبازخان، مسدود شد.
وی افزود: هم‌اکنون نیز عملیات زیرسازی و کف‌سازی زیر رواق‌های میدان و عملیات نصب سنگ ستون‌های حاشیه‌ی میدان در حال اجراست.
شهردار منطقه یک اجرای آب‌نمای موزیکال، اصلاح هندسی طرح میدان و اجرای پروژه‌های فرهنگی را از اقدامات آینده‌ی شهرداری کرمان در راستای پیاده‌راه‌سازی میدان توحید دانست.

انتهای پیام/ی

تشریح اقدامات پیاده راه توحید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.