مناقشه فوتبالی ایران،امارات و عراق از دیدگاه فدراسیون

فدراسیون فوتبال ایران برگزاری دیدار تیم های ملی امارات و عراق در تهران را قطعی می داند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی که گفته می شود یکی از رسانه های عراقی از ارسال نامه رسمی فدراسیون فوتبال این کشور به فدراسیون فوتبال امارات برای برگزاری دیدار این 2 تیم در امان خبر داده و دلیل این تصمیم عراقی ها را اعتراض امارات به میزبانی شاگردان باسم قاسم در ایران عنوان کرده است اما یکی از مسئولان روابط بین الملل فدراسیون فوتبال ایران از قطعی بودن برگزاری این دیدار در تهران خبر داد.

حامد مومنی در گفت و گو با خبرنگار ما تصریح کرد: هرچند انتخاب کشور بی طرف برای میزبانی بازی های عراق در مقدماتی جام جهانی برعهده فدراسیون فوتبال این کشور است اما عراقی ها از ابتدای مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی تمام دیدارهای خود را به جز بازی با عربستان در تهران برگزار کرده و در حال حاضر هم هیچ نامه ای برای برگزار نشدن دیدار با امارات به فدراسیون فوتبال ایران ارسال نکرده اند.

او ادامه داد: فیفا و AFC هم برگزاری دیدار عراق و امارات را در تهران تائید کرده اند و به نظر نمی رسد مسئولان فدراسیون فوتبال عراق بخواهند محل این بازی را تغییر دهند.

عضو کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: بازهم تاکید می کنم عراق تاکنون چنین نامه ای به ایران ارسال نکرده و با توجه به مکاتبات انجام شده با فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری دیدار تیم ملی این کشور با امارات در تهران، اگر قصد برگزاری این بازی در محل دیگری را داشته باشد، باید به ما اطلاع بدهد.

گفتنی است دیدار عراق و امارات در چارچوب دیدارهای هفته آخر مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، سه شنبه 14 شهریور برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدار عراق و امارات در تهران برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار