درخشش پاراتکواندوکاران ایرانی در رنکینگ جهانی

جديدترين رنكينگ جهانی پاراتكواندو از سوی فدراسيون جهانی اعلام شد و ایرانی ها توانستند جايگاه خود را در رنكينگ جهانی ارتقا دهند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسيون تكواندو، سومين دوره مسابقات قهرمانی آسيا پاراتكواندو 10 تيرماه به ميزبانی «چانچئون» كره‌جنوبی برگزارشد.

با تصمیم فدراسیون جهانی به منظور حضور هرچه بیشتر پاراتکواندوکاران و بالابردن سطح فنی رقابت‌ها، مسابقات قهرمانی قاره‌ای پاراتكواندو بصورت آزاد برگزار شد و ورزشکاران سایر قاره‌ها نیز مجوز حضور در رقابت ها را دارند. امتياز اين رويداد برای شركت كنندگان کشورهای قاره میزبان G4 و برای تكواندوكاران ساير قاره‌ها G2 است.

تيم‌ملی كشورمان در اين رقابت‌ها با ترکیب سعيد صادقيان‌پور، محمدرضا شعبانی، محمود جعفرزاده، احمد نريماني، سجاد جوانبخت، مهدی پوررهنما و اصغر عزيزی حضور پيدا كرد كه در پايان نمايندگان كشورمان با كسب 4 مدال طلا، يك نقره و یک برنز موفق شدند عنوان قهرماني را به نام خود ثبت نمايند.

در جديدترين رنكينگ جهانی كه از سوی فدراسيون جهانی اعلام شده است، "سجاد جوانبخت" در وزن 61- كيلوگرم (K44) با كسب مدال نقره اين مسابقات و 24 امتياز با 4 پله صعود، جايگاه سوم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داد.

"مهدی پوررهنما" در وزن 75- کیلوگرم (K44) با كسب مدال طلا 40 امتياز ديگر به امتيازاتش افزود تا همچنان صدر جدول را در اختيار داشته باشد و "ویتالی نازارانكو" روس با اختلاف 124 امتيازي با نماينده كشورمان در جایگاه دوم ایستاد.

"اصغر عزیزی" در وزن 75+ کیلوگرم (K44)، با كسب 40 امتياز مسابقات قهرماني آسيا و سه پله صعود در مکان دوم ایستاد و "ایوان میکولیچ" کرواسي در جایگاه نخست قرار دارد.

"احمد نریمانی" در وزن 75+ کیلوگرم (K42)) با شکست دادن نفر اول رنکینگ " اُمیرعلی" از قزاقستان و گرفتن انتقام شکست مسابقات 2016 به جایگاه سوم صعود کرد اما ورزشکار قزاق همچنان در صدر قرار دارد. "محسن عبدي" در اين وزن جايگاه يازدهم را در اختيار دارد.

"سعید صادقیان‌پور" نیز در وزن 61- کیلوگرم K42)) جایگاه خود را در صدر جدول رنکینگ حفظ کرد.

همچنين "محمود جعفرزاده" در وزن 75- كيلوگرم (K42) در رده دوم جدول قرار دارد. "محمدرضا شعبانی" در اين وزن نيز رده شانزدهم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

جدیدترین رنکینگ پاراتکواندو اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار