رأی الیوم: پوتین تعطیلات را در کشور خود می‌گذراند و سران فاسد عرب در اروپا

پایگاه رأی الیوم در گزارشی به بررسی فیلم پخش شده از ماهیگری ولادیمیر پوتین پرداخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی رأی الیوم در گزارشی به بررسی فیلم پخش شده از ماهیگری ولادیمیر پوتین در تعطیلات تابستانی پرداخت و نوشت: ولادیمیر پوتین تعطیلات تابستانی را در کشور خود می گذراند و سران فاسد و دیکتاتور عرب در مناطق گران قیمت اروپایی.

پایگاه اینترنتی رای الیوم مستقر در لندن، در سرمقاله خود با اشاره به پخش فیلم ماهیگیری ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در تعطیلات تابستانی در شمال روسیه از شبکه روسیا الیوم نوشت: با دیدن این فیلم می توان چند نتیجه گرفت. نخست اینکه حال عمومی پوتین بسیار خوب است و با اینکه در میانه دهه شصت عمر خود به سر می برد، از سلامت کامل برخوردار است.

دوم اینکه پوتین بسیار ساده روی قایقی معمولی و نه قایق پیشرفته لوکس، در حال ماهیگیری است بدون آنکه خدمتکارانی همراه او بوده و لباس گران قیمت ماهیگیری بر تن کرده باشد. سوم اینکه پوتین برای گذراندن تعطیلات، مناطق تفریحی داخل کشور خود و نه مناطق خوش آب و هوای فرانسه یا ایتالیا یا دریای کارائیب را برگزیده است؛ درست برخلاف بیشتر  سران، پادشاهان و شاهزادگان عرب. این سخن ما به هیچ وجه برای ستایش پوتین نیست، بلکه برای انتقاد از رهبران و سران عرب است که پول های هنگفتی را صرف گذراندن تعطیلات در مناطق گران قیمت اروپایی می کنند و این در حالی است که شمار زیادی از مردم در کشورهای عربی در فقر و تنگدستی به سر می برند و محتاج نان شب هستند.

این پایگاه در ادامه گزارش خود نوشت: البته زمانی که سران عرب مانند جمال عبد الناصر، هواری بومدین، عبد الكریم قاسم و حافظ اسد تعطیلات را در کشورهای خود می گذراندند، حال و روز ملت‌های عرب بسیار بهتر از امروز بود. آنها عزت و هیبت کشور خود را حفظ می کردند؛ درست برخلاف سران عرب امروز که کشور را زیر بار وامهای سنگین صندوق بین المللی پول برده اند و مجبورند هرچه مسئولان این سازمان می گویند، انجام دهند. واقعیت این است که سران امروز عرب، دیکتاتوری و فساد را با هم جمع کرده اند.

انتهای پیام/

گزارش رأی الیوم از فیلم پخش شده از ماهیگیری ولادیمیر پوتین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
عجب...
آخرین اخبار