الویری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

نجفی، مهرعلیزاده و کولایی سه گزینه نهایی برای پست شهرداری/ مرعشی از کاندیداتوری انصراف داد

رئیس سنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دلیل انصراف مرعشی از کاندیداتوری شهرداری، تنها از میان سه گزینه مهرعلیزاده، نجفی و کولایی رای گیری خواهد شد.

نجفی، مهرعلیزاده و کولایی سه گزینه نهایی برای پست شهرداری/ مرعشی از کاندیداتوری انصراف دادبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی الویری رئیس سنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به مراحل انتخاب کاندید نهایی برای پست شهرداری تهران، اظهار داشت: از دو ماه گذشته صلاحیت ها را برررسی کردیم و به یک لیست ۲۴ نفره رسیدیم.

وی افزود: قرار شد از میان لیست ۲۴ نفره به یک لیست ۷ نفره برسیم که همین اتفاق هم رخ داد و کولایی، نجفی، مهرعلیزاده، بیطرف، شریعتمداری، مرعشی و افشانی به عنوان گزینه های نیمه نهایی انتخاب شدند.

الویری با بیان اینکه بیطرف و شریعتمداری به دلیل حضور در کابینه دولت دوازدهم از حضور در لیست ۷ نفره شهرداری تهران انصراف دادند، گفت: همچنین افشانی و مرعشی هم از حضور در این لیست انصراف دادند، به همین منظور رای گیری از میان نجفی، مهرعلیزداه و خانم کولایی انجام می شود.

وی با بیان اینکه امروز برنامه‌های دو نامزد شهرداری محسن مهرعلیزاده و حسین مرعشی ارائه شد، تاکید کرد: روز گذشته نیز برنامه های الهه کولایی و محمدعلی نجفی به منتخبان شورا ارائه شد و عصر امروز رای گیری برای گزینه نهایی انجام می شود.

الویری یادآور شد: شهردار تهران در زمان آغاز رسمی شورای پنجم که احتمالا هفته اول شهریور ماه است، به طور رسمی انتخاب و معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار