هشدار انجمن سکته مغزی ایران در مورد درمان سکته مغزی حاد با زالو

رئیس انجمن سکته مغزی ایران به دنبال اخبار منتشر شده در فضای مجازی در مورد استفاده از زالو در درمان سکته مغزی، انجمن سکته مغزی ایران بیانه‌ای صادر کرد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بابک زمانی رییس انجمن سکته مغزی ایران به دنبال اخبار منتشر شده در فضای مجازی و برخی رسانه ها در مورد استفاده از زالو در درمان سکته مغزی، انجمن سکته مغزی ایران اظهار کرد: اخیرا خبر و تفصیلاتی در مورد استفاده از زالو در درمان سکته مغزی حاد به طور وسیع در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده است.

وی بیان کرد: تبلیغ این روش ثابت نشده قبل از هر گونه مطالعه، سلامت و تاثیر آن هم با این وسعت در تضاد کامل با سیاست‌های اعلام شده وزارت بهداشت و ناقض تلاش‌های شبانه روزی همکاران پزشک و نورولوژیست و برنامه‌ریزان و مدیران وزارت بهداشت می‌باشد که تأثیری هولناک بر سطح آگاهی عمومی و درمان سکته مغزی خواهد گذاشت.

رئیس انجمن سکته مغزی ایران ضمن اعتراض به این مسأله و تبلیغ وسیع استفاده از زالو در درمان سکته مغزی تصریح کرد: این تبلیغات معلوم نیست با چه هدفی صورت گرفته و انجمن سکته مغزی ایران خواهان آن است که اولا مواردی که ادعا می‌شود درمان شده اند مورد بررسی قرار گرفته، در صورت عدم دریافت درمان استاندارد با پزشک معالج برخورد لازم صورت پذیرد و ثانیا امکانات برای تحقیق یا تولید زالو در درمان‌های استاندارد سکته مغزی اختصاص یافته و به همان میزان زمان جهت رد ادعای یاد شده در اختیار انجمن سکته مغزی ایران قرار گیرد.

انتهای پیام/  

انجمن سکته مغزی ایران نسبت به استفاده از زالو در درمان سکته مغزی هشدار داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Germany
مسعود
۱۱:۲۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
اول میپرسن شغلت چیه که اگه پولدار باشی ویزیت زیاد میگیرن با عمل جراحی
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۳۷ ۲۶ مهر ۱۳۹۶
خواهر بنده مشکل پلاکت داشت. 2سال بهترین فوق تخصص ها نتونستن براش کاری کنن. اخر کار بهمون گفتن باید طحال بیاریم بیرون واگر این کار هم بکنیم 50 درصد احتمال داره خوب بشه.
رفتیم پیش یه حکیم طب سنتی معتبر، به خدا قسم با دادن داروی گیاهی و تشخیص صحیح مزاج ظرف 40 روز کاملا درمان شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
سلام ادمهای قدیم که میگروسگوب نداشتن همه جیز را می دیدن والان با بهترین تلسکوبها هیج جیز را نمی توانند به فهمند خدائی که درد را افرید دوایش راهم در طبیعت افرید کو عقل هوشیار البنه اکر بول وسود برستس ومقام ومنصب به کذارد برای همین است مردم از دکترها بذشان می ایذ اینجا به خدا وامامه قسم می خورند کسی اعتماد نمی کند این دکترها که به یه یونانی وار قسم می خورند حال وروزشان معلوم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
طب سنتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
طب سنتی
Iran (Islamic Republic of)
محسنی
۲۰:۳۸ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
زالوها باسوادتر از دکترها ن؟
Iran (Islamic Republic of)
اقا
۱۶:۵۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
اره نگید چون کار و کاسبی پزشکان پول پرست کساد میشه
Iran (Islamic Republic of)
سیدی
۱۲:۱۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۱:۵۵ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
فقط طب سنتی دارو هم فقط گیاهی و دمنوشها
آخرین اخبار