کرانچاردرنشست خبری

از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم. ما در آغاز محکم و قدرتمند وارد زمین شدیم و نفوذها و پاسکاری‌هایمان باعث شد کنترل بازی را در اختیار بگیریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زلاتکو کرانچار شامگاه جمعه پس از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش اظهار داشت: از نحوه بازی بازیکنانم راضی هستم. ما در آغاز محکم و قدرتمند وارد زمین شدیم و نفوذها و پاسکاری‌هایمان باعث شد کنترل بازی را در اختیار بگیریم.

وی ارسال توپ‌های بلند را تنها راه حریف عنوان کرد و افزود: تیم پارس حنوبی در این بازی راهی جز روی‌ آوردن به ارسال توپ‌های بلند و ضد حمله نداشت.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه از نتیجه راضی نیستم افزود: متاسفانه در این بازی ما بدشانسی آوردیم و پس از رسیدن به گل، بازیکنمان مصدوم شد، به سود حریف پنالتی اعلام شد و متاسفانه در نیمه اول دیدار یک پنالتی به نفع ما گرفته نشد ولی با این وجود از مبارزه‌طلبی بازیکنانم راضی هستم و از دروازه‌بان جوان تیممان که بسیار موثر ظاهر شد تشکر می‌کنم.

وی در ارتباط با مصدومیت نویدکیا افزود: متاسفانه مصدومیت و به دنبال آن خروج نویدکیا از بازی درتیم ما شکافی را ایجاد کرد که تیم حریف به خوبی از آن استفاده کرد.

کرانچار پیرامون تعوض‌های صورت گرفته ادامه داد: سعی کردم با اضافه کردن غلامی و رافائل حریف را مهار کنم. همچنین اضافه کردن مهرداد محمدی را نیز در برنامه داشتم اما با توجه به مصدومیت مدافع تیم و نیز مصدومیت خود محمدی بهتر دیدم که او را به تیم اضافه نکنم.

وی با بیان اینکه قضاوت داور در صحنه پنالتی اشتباه بوده افزود: اگر آن صحنه از نظر داور پنالتی بوده بنابر این در نیمه اول یک پنالتی برای ما گرفته نشد همچنین در آن صحنه نانگ باید کارت زرد می‌گرفت که داور به دروازه‌بان ما کارت قرمز داد و او را اخراج کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه در خصوص آمادگی حریف هشدار داده بودم افزود: تیم پارس جنوبی بازیکنان بانشاط مثل سینک، نانگ و صالحی را دارد که می توانند سرنوشت مسابقات را به سود این تیم قم بزنند.

وی با اشاره به مصدومیت و محرومیت دروازه‌بان‌های سپاهان افزود: اولین گزینه ما برای دروازه‌بانی تیم اولیرا و پس از او امینی است که متاسفانه هر دوی آن‌ها مصدوم هستند. با اخراج صدقیان در این بازی وی از دیدار مقابل ذب‌آهن محاست و کیخشروی باید هفته بعد به بازی برود.

کرانچار با اشاره به فسخ قرارداد علی کریمی با دیناموزاگرب افزود: به دنبال فسخ قرارداد کریمی با دیناموزاگرب جلسه‌ای برای جذب این بازیکن داشتیم و اگر شرایط فراهم باشد، کریمی را برمی‌گردانیم.

وی با بیان اینکه با وجود مروان حسین خط حمله خطرناک و کشده‌ای خواهیم داشت افزود: تنها گزینه احتمالی برای اضافه شدن به تیم کریمی است. تیم ما با وجود پاپی، انصاری و میرزایی مشکلی در سرعت ندارد و نیازی به بازیکن دیگر نیست.

 

انتهای پیام/م

 

یک پنالتی برای ما گرفته نشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار