مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان مطرح کرد

اشتغال جوانان به دست جوانان

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تمامی جوانان 15 تا 29 سال می‌توانند با مراجعه به اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... اقدام به ثبت سمن کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد سلطان‌حسینی  اظهار داشت: تمامی جوانان 15 تا 29 سال می‌توانند با مراجعه به اداره ورزش و جوانان استان اقدام به ثبت سمن کنند.

وی افزود: سمن یا سازمان‌های مردم نهاد به سازمان‌هایی گفته می‌شود که برای انجام فعالیت و ارائه خدمات داوطلبانه در عرصه‌های تربیتی جوانان و با مشارکت جوانان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: افراد پس از ثبت سمن در هر حوزه‌ای با کمک‌های مالی بلاعوض اداره ورزش و جوانان استان اقدام به فعالیت‌ می‌کنند.

وی تصریح کرد: افراد در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... با مصادیق فعالیت در بخش ازدواج، تعامل با خانواده، اوقات فراغت، فضای مجازی، کتاب‌خوانی و ... می‌توانند درخواست ثبت سمن بدهند.

سلطان‌حسینی هدف از این کار را توسعه فرهنگ ایرانی اسلامی دانست و گفت: توسعه نقش جوانان در سازندگی کشور و بهره‌گیری از  استعدادهای فطری و توانمندی‌های دوران جوانی و در نتیجه آن اشتغال مؤثر جوانان را از اهداف این طرح برشمرد. 

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.