اعزام پنج بوکسور جوان سیستان و بلوچستان به رقابت های قهرمانی کشور

دبیر هیات بوکس سیستان و بلوچستان گفت: پنج بوکسور جوان استان با آمادگی کامل 12 شهریور ماه امسال برای شرکت در رقابت های قهرمانی کشور به استان همدان اعزام می شوند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،محمود نهتانی دبیر هیات بوکس سیستان و بلوچستان اظهار داشت: رقابت های قهرمانی بوکس جوانان کشور14 شهریورماه امسال به مدت یک هفته در استان همدان برگزار می شود.


نهتانی ادامه داد: عرفان جمال زهی، سعید شعلی بر، رسول سنچولی، عمران سوری زایی و احمد رضا نارویی پنج بوکسور استان هستند که با آمادگی کامل در این دوره از رقابت ها حضور پیدا می کنند.


دبیر هیات بوکس سیستان و بلوچستان همچنین از درخشش بوکسورهای نونهال استان در جشنواره کشوری خبر داد و افزود: سه بوکسور استان با شرکت در این دوره از رقابت های کشوری در مرداد ماه جاری در همدان موفق به کسب سه مدال رنگارنگ شدند.


وی افزود: محمد ادریس آرطیس، امیر رضا رضایی و محمد رضا اراضی به ترتیب موفق به کسب عناوین نخست تا سوم این دوره از رقابت های کشوری شدند.


دبیرهیات بوکس سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هم اینک حدود 600 بوکسور به صورت سازمان یافته در استان در این رشته ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

برگزاری رقابت های قهرمانی بوکس کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار