در پی حواشی پیش آمده در فینال بسکتبال آموزشگاه ها،

رمضان: شورای عالی انضباطی آموزش و پرورش درباره خاطیان تصمیم گیری می کند

مسئول انجمن بسکتبال دانش آموزی گفت: شورای عالی انضباطی آموزش و پرورش با خاطیان دیدار فینال بسکتبال آموزشگاه ها برخورد می کند.

رمضان: شورای عالی انضباطی آموزش و پرورش درباره خاطیان تصمیم گیری می کندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام رمضان مسئول کمیته انجمن بسکتبال دانش آموزی در گفت و گو با رادیو تهران درباره اتفاقات پیش آمده در بازی فینال بسکتبال آموزشگاه ها گفت: بازی فینال بسکتبال آموزشگاه ها میان تیم های تهران و توابع تهران برگزار شد. در این مسابقه تیم توابع تهران شکست خورد و به مقام دوم رسید. بعد از مسابقه بازیکنان تیم توابع به سمت میز منشیان رفتند و آنان را به دخالت در شکست تیمشان متهم کردند.

مسئول کمیته انجمن بسکتبال دانش آموزی اضافه کرد: بازی بسیار زیبا و آرام پیش می رفت اما اتفاقات آخر بازی همه را شوکه کرد. همه برای آرام کردن اوضاع وارد میدان شدیم.

او ادامه داد: بازی هر اندازه که حساس باشد وظیفه کادر فنی است که بازیکنان را به آرامش دعوت کنند. در نهایت جر و بحث این بازیکنان به انجام حرکات زشت و زننده ای ختم شد که تا کنون در بسکتبال سابقه نداشته است. متاسفانه در بسکتبال که ورزشی دانشگاهی است چنین اتفاقاتی رخ می دهد.

رمضان ادامه داد: کمیته انضباطی شامل معاون استان، رئیس اداره تربیت بدنی استان فارس، سرپرست فنی، سرپرست کل مسابقات، نماینده فدراسیون دانش آموزی و ناظران طبق ماده 12 آئین نامه انضباطی آموزشگاه ها بعد از بازی تصمیم گرفتند مدال و حکم تیم توابع را تحویل ندهند. گزارش بازی به زودی به فدراسیون ورزش های دانش آموزی ارسال می شود و این شورای عالی انضباطی آموزش و پرورش است که درباره خاطیان تصمیم می گیرد.

 

انتهای پیام/

 رسیدگی به وضعیت خاطیان بازی فینال بسکتبال آموزشگاه ها 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار