دعوت از بانوان فوتسالیست اندیمشکی در اردوی تیم ملی

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک از دعوت 2 بانوی فوتسالیست این شهرستان به اردوی تیم ملی فوتسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،کیومرث آریان متین، رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک بیان کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال جوانان بانوان از 25 مرداد ماه به مدت 5 روز در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می گردد.
وی اذعان داشت: زینب میر رضایی و کوثر حیدرنژاد از اندیمشک به نمایندگی از استان خوزستان در این اردو حضور دارند.
آریان متین اظهار کرد: بازیکنان این اردو باید عصر روز چهارشنبه 25 مرداد ماه در مهمانسرای شماره 1 خود را به کادر فنی معرفی نمایند.
رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک در ادامه گفت: برای توسعه ورزش بانوان در شهرستان، چندین طرح ویژه ورزش بانوان در شهرستان در حال تکمیل و اتمام است.
وی تصریح کرد: استعدادهای ورزش بانوان اندیمشک کم نظیر است و مسئولین شهرستان با حمایت از ورزش بانوان برای شکوفایی و رشد این استعدادها همدل و همراه هستند.
این مقام مسئول بیان داشت: ورزشکاران شهرستان در رشته های کشتی، جودو، تکواندو، دوچرخه سواری، فوتسال و دیگر رشته ها در سطح ملی و جهانی مقام های مختلفی کسب کرده اند.
کیومرث آریان متین افزود: 28 هیات ورزشی در شهرستان اندیمشک فعال هستند و طرح های نیمه تمام ورزشی در راستای کمک به ورزشکاران شهرستان با همت فرماندار و نماینده شهرستان و حمایت مسئولان استان در حال انجام است.
انتهای پیام/گ

بانوان فوتسالیست خوزستانی در اردوی تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.