فرمانده یگان حفاظت محیط زیست اصفهان:

دستگیری متخلفان شکار در مناطق حفاظت شده کلاته و کلاه قاضی

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست استان چهار متخلف شکار را در منطقه شکار ممنوع کلاته و حفاظت شده کلاه ‌قاضی دستگیر کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی جمشیدیان با اشاره به دستگیری یک متخلف شکار به همراه لاشه یک کل وحشی در منطقه شکار ممنوع کلاته اظهار داشت: نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان خوروبیابانک حین گشت‌زنی در  منطقه شکار ممنوع کلاته به یک خودرو وانت سواری تویوتا مشکوک شدند و به بازرسی از خودرو پرداختند.

وی با بیان اینکه ماموران یک متخلف شکار را به همراه یک کل وحشی را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند، افزود: پس از بازرسی از خودرو این متخلف لاشه یک راس کل وحشی و یک قبضه اسلحه غیر مجاز برنو کشف شد و متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان به دستگیری متخلفان شکار در پارک ملی کلاه قاضی اصفهان اشاره و بیان داشت: این گروه سه نفره از متخلفان شکار پیش از آغاز به شکار  دستگیر شدند و از دو قبضه سلاح پنج تیر و دولول قاچاق ، ۱۷ تیر فشنگ کشف شد.

وی اضافه کرد: پارک ملی و پناهگاه حیات وحش کلاه قاضی از مناطق حفاظت شده اصفهان با گونه های غنی گیاهان و حیات وحش است و در این منطقه تاکنون ۲۵۲ گونه گیاهی مانند کاسنی، درمنه، علف شور، بنه و بادام کوهی، ۱۷ گونه پستاندار، ۴۵ گونه پرنده و ۱۱ گونه خزنده شناسایی شده است.

جمشیدیان همچنین به دستگیری یک متخلف شکار و کشف سلاح قاچاق در نطنز اشاره کرد و بیان داشت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست نطنز مطابق با گزارش مردمی دوست‌داران حیات وحش مبنی بر حضور یک گروه متخلف شکار و صید در این حوزه استحفاظی موفق به دستگیری یک نفر به همراه یک قبضه اسلحه قاچاق پنج تیر شدند و پرونده متخلف به مراجع قضایی تحویل شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.