تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)

خبرنگار درست و به موقع خبررسانی کند

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در آیین خطبه خوانی ویژه خبرنگاران گفت:خبرنگار باید درست و به‌موقع خبررسانی کندتا افراد سودجو با انگیزه‌های نادرست خبرسازی نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت الاسلام والمسلمین سعیدی،تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)،امروز در مراسم خطبه‌خوانی ویژه اصحاب رسانه و خبرنگاران قم که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) برای اصحاب رسانه و هر فردی به‌عنوان خبرنگار احترام قائل است و نسبت به روحیه معنوی خبرنگاران اهتمام دارد.

وی افزود: زمانی که  خبری منتشر می شود، قطعاً روزی واقعیت آن کشف خواهد شد در واقع زمان می‌گذرد و ذات خبر خود را نشان می‌دهد، بنابراین بهتر است موازین خبر را حفظ کرد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه خبرنگار باید به‌موقع خبرسازی کند، عنوان کرد: خبرنگار باید درست و به‌موقع خبررسانی کند در غیر این صورت افراد سودجو با انگیزه‌های نادرست خبرسازی می‌کنند که در این صورت جبران خسارت‌ها و زیان‌های ناشی از این امر غیر قابل جبران است.

 حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س) ضمن گرامی‌داشت روز خبرنگار برای خبرنگار هم احترام ویژه‌ای قائل است، تصریح کرد: آستان حرم حضرت معصومه (س) برای خود افتخار می‌داند که در مقاطعی برای نیاز معنوی خبرنگار فرصت‌هایی را ایجاد کند تا خبرنگاران از فضای معنوی آن استفاده کنند.

وی در ادامه  ابراز امیدواری کرد: آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) برای اصحاب رسانه و هر فردی به‌عنوان خبرنگار احترام قائل است و نسبت به روحیه معنوی خبرنگاران اهتمام ویژه ای دارد.

انتهای پیام/ش

سخنرانی تولیت آستان حضرت معصومه(س)در مراسم خطبه خوانی خبرنگاران قمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار